Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEn sjuhelvetes resa
You need to log in to create posts and topics.

Angående Öland. Västra kuststräckan från Byxelkrok ner till Äleklinta är visserligen grusväg långa sträckor, men inte särskilt dålig sådan. Går bra även med racer om man tar det lite lungt. Första delen förbi Enerum och neråt Byrum är det dessutom asfalte

P-A: Jag börjar jobba igen dagen efter målgången i Stockholm. Planen är än så länge att lämna cykeln i Sthlm och ta tåget hem för att komma tillbaka och hämta cykeln när jag orkar. =) Tror inte jag mäktar åka hem till Uppsala samma dag, och dagen efter gå

Göran, du får cykla lite saktare så du lämnar Gränna den 18:e, jag har fullt upp på jobbet till och med en 17:e, buhu, snyft, snyft...

Skurugata/Skuruhatt nås lämpligast genom att följa skyltningen från "centrala" Eksjö, en kurvig och hyfsat kuperad olje

Jonas: I bästa (eller enligt min planering sämsta) fall lämnar jag Gränna den 19:e. Så en liten chans (risk) finns. =)

Göran, hur många mil räknar du med att cykla ner till Lund på ditt äventyr?

116 mil. Dock är det ju fånigt att vara så exakt när allt jag har är en rätt lös plan för hur jag ska cykla. =) Men nåt i de krokarna.

Och sen är det loppet upp igen, då.

Det tog alldeles för lång tid att bli klar med packningen, så jag kommer inte hinna så många timmars sömn inatt. Hoppas bara att jag inte extremsnoozar imorrn bitti..

Japps, nu är allt klart, och jag är påloggad för sista gången innan resan. Om jag får t

Lycka till Göran!
Har lagt till bloggen på favourites

Go Göran!

Ha en trevlig tur!

Så, har nu tidsmässigt kommit halvvägs i min resa, och sitter nu vid datorn på campingen. Har lagt in alla avklarade dagsetapper i träningsdagboken.

Har begränsad internettid, så hinner tyvärr inte skriva mer. Men desto mer skrivs i bloggen! =)

Ha det g