Quote from Lena O on 5 July 2009, 06:17Vägen Nyköping till Sörping vidare är bra ...
Har erfarenhet av 210 vilket inte är så tråkigt och även bjuda på möjligheten att hänga höger mot Kimstad, Blacka, Vånga och norr över Roxen till Bergsslussen och Ljungsbro.
Vägen Nyköping till Sörping vidare är bra ...
Har erfarenhet av 210 vilket inte är så tråkigt och även bjuda på möjligheten att hänga höger mot Kimstad, Blacka, Vånga och norr över Roxen till Bergsslussen och Ljungsbro.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 12:18Ja det ser bra ut, förutom precis vid brofästet! Jag vet inte om du vet om att du inte får cykla på bron utan det är cykelbuss över som gäller från Träffpunkt Öland (busshållplatsen som finns utmärkt på din karta precis söder om brofästet, vid "Turistväge
Ja det ser bra ut, förutom precis vid brofästet! Jag vet inte om du vet om att du inte får cykla på bron utan det är cykelbuss över som gäller från Träffpunkt Öland (busshållplatsen som finns utmärkt på din karta precis söder om brofästet, vid "Turistväge
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 12:49Gazzah: Tack för det. Får dock bli söder om Roxen ändå, iom att jag vill passera Linköping på vägen. Om inte den vägen är direkt olämplig.
Ali: Heh, jag hade ingen aning om att man inte fick cykla på bron. Nu har jag kollat upp busstider och exakta plats
Gazzah: Tack för det. Får dock bli söder om Roxen ändå, iom att jag vill passera Linköping på vägen. Om inte den vägen är direkt olämplig.
Ali: Heh, jag hade ingen aning om att man inte fick cykla på bron. Nu har jag kollat upp busstider och exakta plats
Quote from Berit Bengtson on 5 July 2009, 15:20I Vägverkets GIS -databas kan man hitta info om vägbeläggning
http://gis.vv.se/iov
I Vägverkets GIS -databas kan man hitta info om vägbeläggning
http://gis.vv.se/iov
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 15:45Jag har gjort några försök att komma överens med den där databasen, men det slutar alltid med att jag tar en cykeltur ist... =)
Jag har gjort några försök att komma överens med den där databasen, men det slutar alltid med att jag tar en cykeltur ist... =)
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 18:43Lätt jobbad är inte vägverkets databas och någon fuktion eller annan hjälp för cyklister hittar man inte hos dom.
Själv tar jag mig från Västerås i morgon ut till ostkusten och följer sen "cykelspåret längs ostkusten" till Oskarshamn för att ta färjan t
Lätt jobbad är inte vägverkets databas och någon fuktion eller annan hjälp för cyklister hittar man inte hos dom.
Själv tar jag mig från Västerås i morgon ut till ostkusten och följer sen "cykelspåret längs ostkusten" till Oskarshamn för att ta färjan t
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:08Hej Göran!
Jag ser att du har fått hur många goda råd som helst från olika Funbeatare - jag nöjer mig med att önska dig lycka till på din resa! Hoppas allt går väl och att det blir en bra resa/upplevelse. Med all säkerhet kommer din resa att vara en god i
Hej Göran!
Jag ser att du har fått hur många goda råd som helst från olika Funbeatare - jag nöjer mig med att önska dig lycka till på din resa! Hoppas allt går väl och att det blir en bra resa/upplevelse. Med all säkerhet kommer din resa att vara en god i
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:27Tackar, P-A. Visst stämmer det, vi pratade om Radironden förut. Tack vare dig hittade jag bansträckningen.
Vad är S.A.T.S-trampet eller vad det hette?
Du får gärna "följa med" på resan genom bloggen. Det sparkar igång på lördag.
Tackar, P-A. Visst stämmer det, vi pratade om Radironden förut. Tack vare dig hittade jag bansträckningen.
Vad är S.A.T.S-trampet eller vad det hette?
Du får gärna "följa med" på resan genom bloggen. Det sparkar igång på lördag.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:46Jag följer dig gärna på din resa via din blogg, det ska bli intressant!
S.A.T.S trampet är ett motionslopp arrangerat av CK-UNI i samarbete med S.A.T.S. Jag tror att det var detta motionslopp som tidigare hette Höst-trampet. Mer info kommer på CK-UNIs h
Jag följer dig gärna på din resa via din blogg, det ska bli intressant!
S.A.T.S trampet är ett motionslopp arrangerat av CK-UNI i samarbete med S.A.T.S. Jag tror att det var detta motionslopp som tidigare hette Höst-trampet. Mer info kommer på CK-UNIs h
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 09:32Göran, jag förseslår följande sträckning mellan Gränna och Eksjö:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=180554
Den du hade på karta 2 var en hel del grusväg, vet inte om det ingår i den plan eller ej...
Pingla lite på ringklockan när vid 37,3
Göran, jag förseslår följande sträckning mellan Gränna och Eksjö:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=180554
Den du hade på karta 2 var en hel del grusväg, vet inte om det ingår i den plan eller ej...
Pingla lite på ringklockan när vid 37,3