Quote from Guest on 31 October 2010, 19:24Vi är ett gäng här på FB som har anmält oss till GV och kämpar runt timmen på milen och skulle helst av allt ha ett cruisingtempo under 5:30. Vi kämpar på 3-4 pass i veckan – ofta i ensamhet - och försöker ha någon form av plan för att bli snabbare och sa
Vi är ett gäng här på FB som har anmält oss till GV och kämpar runt timmen på milen och skulle helst av allt ha ett cruisingtempo under 5:30. Vi kämpar på 3-4 pass i veckan – ofta i ensamhet - och försöker ha någon form av plan för att bli snabbare och sa
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 19:34Här finns intresse:-)
Mitt mål är att klara Göteborgsvarvet på under 2h. Just nu är jag på tok för långsam för det, men hoppas att träningen skall ändra på det fram till Maj.
Här finns intresse:-)
Mitt mål är att klara Göteborgsvarvet på under 2h. Just nu är jag på tok för långsam för det, men hoppas att träningen skall ändra på det fram till Maj.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:17Jag är gärna med!
Jag tränar tre gånger i veckan
Ett tempopass, ett intervallpass & ett distanspass
Enl ett prg jag hittade i nåt magasin 😉Har tävlat en gång innan, Springtime -09 på 57:53
Hade tänkt träna upp till sub 2h
Jag är gärna med!
Jag tränar tre gånger i veckan
Ett tempopass, ett intervallpass & ett distanspass
Enl ett prg jag hittade i nåt magasin 😉
Har tävlat en gång innan, Springtime -09 på 57:53
Hade tänkt träna upp till sub 2h
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 21:06Och jag är förstås med. 🙂 Bra initiativ, Harald.
Och jag är förstås med. 🙂 Bra initiativ, Harald.
Quote from Catharina Brattlin on 31 October 2010, 21:55Jag vill också vara med!
Det däringa målet sub 2 har jag haft länge men lyckas aldrig med det. Bästa tiden so far är 2:07, vilket iofs var en behaglig resa, så jag behöver nog träna upp det mentala mest tror jag. Att våga ta i tills jag...typ vomerar ell
Jag vill också vara med!
Det däringa målet sub 2 har jag haft länge men lyckas aldrig med det. Bästa tiden so far är 2:07, vilket iofs var en behaglig resa, så jag behöver nog träna upp det mentala mest tror jag. Att våga ta i tills jag...typ vomerar ell
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 00:04dum fråga..., men vad betyder SUB??? Jag läser det ofta men vet inte riktigt vad det innebär.
dum fråga..., men vad betyder SUB??? Jag läser det ofta men vet inte riktigt vad det innebär.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 06:20sub = under
sub = under
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 08:38Bra beskrivning Harald!
Jag tänkte nog försöka klara en bit under 2 timmar, jag gjorde det häromdagen i ett ganska flackt landskap och utan trängsel så hoppet finns där 🙂
Men det skulle nog vara lite roligare om man kunde vara några fler på långpassen
Bra beskrivning Harald!
Jag tänkte nog försöka klara en bit under 2 timmar, jag gjorde det häromdagen i ett ganska flackt landskap och utan trängsel så hoppet finns där 🙂
Men det skulle nog vara lite roligare om man kunde vara några fler på långpassen
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 14:28Bra initiativ - jag är på!
Bra initiativ - jag är på!
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 16:09Mycket bra initiativ, känner igen mig i din beskrivning och är gärna med gruppen. Klarade min egenkomponerade 21,1 sträcka på 1:58:58 en gång i somras. Hoppas inte jag diskvalificerar mig för gruppen nu när avslöjat det;)
Mycket bra initiativ, känner igen mig i din beskrivning och är gärna med gruppen. Klarade min egenkomponerade 21,1 sträcka på 1:58:58 en gång i somras. Hoppas inte jag diskvalificerar mig för gruppen nu när avslöjat det;)