Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jaaa
såklart intresserad. Bra initiativ!

Kul 😀

Inte minst för att det är fler som har samma upplevelse och som vill dela med sig. Och vi är spridda över landet - Sylvia i Blekinge & Ingmari i Västerbotten som exempel - och vi har variation även i tempot och det är ju ännu bättre. Vi behöver bå

Intresserad!

Skulle gärna vilja komma in under 2h. Har sprungit 2 ggr hittills med många år emellan. Båda gångerna slutade jag på nästan samma tid mellan 2.10 och 2.15 (minns ej exakt). Så jag har en bit kvar ner till 2h.

Egen grupp låter bra tycker jag

Låter ju trevligt med en grupp/tråd av det slaget.
Har "sprungit" Lidingöloppet två gånger på tok för otränad (8 år sedan) för att det skall räknas, och har nu börjat om (med 2,5km) sedan mitten av Juni.
Är nu uppe i 17 km sammanhängande löpning som längs

Va härligt 😀

Vi verkar vara några som häckar runt 2:10. Antagligen en "halvmaratröskel" som nån idiot har skapat på illvilja och som man måste förbi med tjurpanna eller idogt tränande - sannolikt mest av den senare sorten 😉

Noterar med glädje att en

Har inte testat hur snabbt jag springer så långt än. Men nu när man ändå ska ställa upp så är ett mål på under 2h något att sikta på.

Här vill jag också vara med! Mitt största problem är dock att träna löpning överhuvudtaget. Det finns så mycket annat som är roligare.. som box och body combat mm. Nuförtiden så spelar jag dock fotboll igen och det får mig att inse att lite ren löpträning

Jag hänger också på! Sprang första varvet förra året och det var riktigt superkul! Om det inte blir värmebölja nästa år och om jag tränar regelbundet samt blir lite peppad här så ska det nog gå under 2h. Jättebra tråd, eller grupp eller vad det nu blir :-

jag har dock rätt långt kvar till två timmar
sprang ålands halvmara i söndags på 2.20
men man kan ju få drömma och ha nåt att jobba emot allafall 🙂

En prestation i sig att ta sig runt en halvmara. För min del har jag aldrig kommit längre än 17 km än så länge när det gäller kontinuerlig löpning...