Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 17:58Ar gärna med även om jag skulle vara hur glad som helst om jag sprang på 2 och 15 - men tänker att jag kan ha nytta av diskussionerna för detta mitt mål.
Ar gärna med även om jag skulle vara hur glad som helst om jag sprang på 2 och 15 - men tänker att jag kan ha nytta av diskussionerna för detta mitt mål.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 19:04Jag är gärna med. Har sprungit varvet 5 gånger och aldrig kommit under 2 timmar men tanken är att nästa år ska det ske 😀
Bra initiativ!! (t+)
Jag är gärna med. Har sprungit varvet 5 gånger och aldrig kommit under 2 timmar men tanken är att nästa år ska det ske 😀
Bra initiativ!! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 20:53här är en till som gärna hänger med (t+)
Vill gärna under 2 h men är inte där än.
Kämpade premiärVarvet förra året på 2:11.
Försöker ta mig ut tre gånger i veckan men just nu blir det bara vanlig löpning på olika sträckor mest bara för att hålla i gång.
här är en till som gärna hänger med (t+)
Vill gärna under 2 h men är inte där än.
Kämpade premiärVarvet förra året på 2:11.
Försöker ta mig ut tre gånger i veckan men just nu blir det bara vanlig löpning på olika sträckor mest bara för att hålla i gång.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 20:59Hejsan,
startade mitt konto för typ 3 min sedan.
Jag blev tipsad av en kollega att kolla den här siten och har läst många trådar i stealth mode de senaste veckorna.Jag har anmält mig till varvet så när jag såg den här tråden tänkte att nu e det dax,ut
Hejsan,
startade mitt konto för typ 3 min sedan.
Jag blev tipsad av en kollega att kolla den här siten och har läst många trådar i stealth mode de senaste veckorna.
Jag har anmält mig till varvet så när jag såg den här tråden tänkte att nu e det dax,ut
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 21:14Kul att så många hakar på. 🙂
Jag har en bit kvar till sub20. Har sprungit två ggr. 2:26 (men då var det första gången så jag tog det lite lugnt...) resp. 2:23 (och det var i år och då var det ju så himla varmt...), men jag är inställd på förbättring n
Kul att så många hakar på. 🙂
Jag har en bit kvar till sub20. Har sprungit två ggr. 2:26 (men då var det första gången så jag tog det lite lugnt...) resp. 2:23 (och det var i år och då var det ju så himla varmt...), men jag är inställd på förbättring n
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 21:29De här kommer att bli bra med så många eldsjälar.
Fortsätt och håll igång denna tråd med intresseanmälningar så att alla som önskar hittar oss här i Löpargruppen och kan följa med in i gruppen som startar "inom kort" som man brukar säga 😀
De här kommer att bli bra med så många eldsjälar.
Fortsätt och håll igång denna tråd med intresseanmälningar så att alla som önskar hittar oss här i Löpargruppen och kan följa med in i gruppen som startar "inom kort" som man brukar säga 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 22:51Välkomna till gruppen Göteborgsvarvet 2011 sub 2.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2693
Man måste inte vara anmäld till Göteborgsvarvet och man måste inte ha sub2 som absolut mål – ALLA är välkomna – men det är sannolikt där fokus komm
Välkomna till gruppen Göteborgsvarvet 2011 sub 2.
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=2693
Man måste inte vara anmäld till Göteborgsvarvet och man måste inte ha sub2 som absolut mål – ALLA är välkomna – men det är sannolikt där fokus komm
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 23:16Jag har gått med som medlem nummer två. *sträcker på mig av stolthet*
Jag har gått med som medlem nummer två. *sträcker på mig av stolthet*
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 23:36Kul Ingmari (t+)(t+)(t+)
Det här blir både spännande och skojigt.
Kul Ingmari (t+)(t+)(t+)
Det här blir både spännande och skojigt.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 00:24Jag har gått med i gruppen 🙂
Jag ska springa varvet för första gången och satsar på under 2 h, jag har dock hittills aldrig sprungit över 12 k så jag har ingen aning egentligen 😉
Jag har gått med i gruppen 🙂
Jag ska springa varvet för första gången och satsar på under 2 h, jag har dock hittills aldrig sprungit över 12 k så jag har ingen aning egentligen 😉