Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

jo men jag tänkte att erfarenheter, råd och ambitioner kan vara något olika för oss som ligger någonstans i mitten av sluttidsfältet, jag har för mig att mediantiden för herrar ligger någonstans runt 2timmar. Även i klass H50 är 20pers under 1:30...och ja

jo men jag tänkte att erfarenheter, råd och ambitioner kan vara något olika för oss som ligger någonstans i mitten av sluttidsfältet, jag har för mig att mediantiden för herrar ligger någonstans runt 2timmar. Även i klass H50 är 20pers under 1:30...och ja

Jag menar att givetvis är nog alla välkomna. Du kan ju starta en tråd utifrån dina erfarenheter och tankar. Det finns redan flera trådar och det är ju roligt att många hakar på!

Tony

Jättekul att du hänger på. Det är resan fram som räknas. Vi skall ha skoj men också peppa varandra att våga spänna bågen lite. När man satt sina mål skall man kanske våga kasta in ett kryddmått mod och spänna ett litet hack till 😉

Sub 2 är väl mer

Håller med dig Harald! Har läst lite trådar nu på kvällskvisten och skrattat gôtt ett par gånger. Härlig skärpa på det här stället! Då sover man gott trotts trötta ben...

Så mediantiden ligger kring 2 timmar? Rena elitsatsningen för mig alltså att försöka hamna på den övre halvan.

The sky is the limit! (H)

Krister (t+)

Är också med nu. Har sprungit halvmaran två gånger ( i stockholm) första gången 2.16 andra gången 2.08. Under två är absolut ett mål

vill också gärna vara med. Har sprungit GV 2 ggr 2,15 2009 och 2,20 i år. Tiden går åt fel håll men jag skyller på värmen i år som just kom denna dag :(. Att komma under 2 tim är ett bra mål även om det känns ganska långt bort just nu. Men det är långt k

Visst går det. Frågan är bara hur man kommer dit?