Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Härligt. Välkomna!!
Och vi välkomnar ALLA andra som är intresserade 😀

Ja Erik, det är just det som är frågan. Tycker att jag provat allt. Från att springa sakta typ MAF, till intensiva intervaller. Men inget tycks hjälpa 🙁

@A-M

Ibland kan det sitta i huvudet.
Testa om du kan få med någon som springer med och på olika sätt får dig att flytta din gräns i huvudet.
Hur är som sagt frågan?
Att springa i en grupp där tempot är lite för högt eller med en kompis där du inte har en

Anne-Marie, jag ser att du kör väldigt mycket på löpband bland dina registrerade pass. Jag kan tänka mig att det blir svårt mentalt att öka då?

94 deltagare, undrar hur många som klarar målet?

En vadslagning? 92% av de som kommer till start är min gissning. 🙂

Oj, det lät optimistiskt. Jag tror att det är betydligt svårare än vad många tror att höja sig tillräckligt mycket. Dessutom finns det risker med vädret som årets var ett exempel på.

Hej!
Jag är gärna med, siktar på Lidingöloppet 2011, haft en svacka i träningsintensitet sista veckorna så det är kul att bli peppad genom en sådan här grupp 🙂

Jag säger som Krister. GBG-varvet är inget optimalt lopp om man vill slå PB:s på halvmaradistansen. Dels är ju vädret lite hur som haver vid den tiden, dels är det aptrångt i början och speciellt vid vätskedepåerna. Kul är det dock!

Jag sprang en halvmar

Jag tror inte så många som vissa tror kommer till start.