Quote from Guest on 12 March 2011, 20:04Hjäp!
Jag har precis bytt från Runkeeper till Endomondo, för med Runkeeper kan man inte lyssna på en ljudbok eller Spotify samtidigt som Runkeepern håller reda på hastigheten (gps) men det skulle Endomondo klara.
Men ska det verkligen se ut så här??!?!h
Hjäp!
Jag har precis bytt från Runkeeper till Endomondo, för med Runkeeper kan man inte lyssna på en ljudbok eller Spotify samtidigt som Runkeepern håller reda på hastigheten (gps) men det skulle Endomondo klara.
Men ska det verkligen se ut så här??!?!
h
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:14Hej,
1- Vilken telefon använder du ? I min HTC desire - Android - funkar det bra. Testat med Iphone funkar bra också.
Hade problem med min /// Lur innan.kan kolla här
http://www.endomondo.com/workouts/7270720
Hej,
1- Vilken telefon använder du ? I min HTC desire - Android - funkar det bra. Testat med Iphone funkar bra också.
Hade problem med min /// Lur innan.
kan kolla här
http://www.endomondo.com/workouts/7270720
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:20Använder iPhone, och det var andra gången jag provade idag. Förra gången så det ut så här:
http://www.endomondo.com/workouts/gklKSwqoqqoBetydligt bättre iaf. Kanske var det en engångsföreteelse, men det är ju inte irriterande...
//A
(Jag fick inte koll
Använder iPhone, och det var andra gången jag provade idag. Förra gången så det ut så här:
http://www.endomondo.com/workouts/gklKSwqoqqo
Betydligt bättre iaf. Kanske var det en engångsföreteelse, men det är ju inte irriterande...
//A
(Jag fick inte koll
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:24Har samma problem med min galaxy, den visar ca 2km för långt oavsett hur långt jag springer/går. Trodde dock att det berodde på att jag råkade tvätta min mobil (mycket dumt gjort), men när jag kollar var jag är med hjälp av kartan som finns i mobilen så s
Har samma problem med min galaxy, den visar ca 2km för långt oavsett hur långt jag springer/går. Trodde dock att det berodde på att jag råkade tvätta min mobil (mycket dumt gjort), men när jag kollar var jag är med hjälp av kartan som finns i mobilen så s
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:30Hej!
Har du nån aning ifall joggtracker funkar ihop med Spotify, radio eller annat ljudprogram (förutom iPod eller vad det är som finns i iPhonen)?//A
Hej!
Har du nån aning ifall joggtracker funkar ihop med Spotify, radio eller annat ljudprogram (förutom iPod eller vad det är som finns i iPhonen)?
//A
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 20:58Hej
CardioTrainer funkar mycket bra med musik.
(Kollar om jag är hemlig 🙂 )
Hej
CardioTrainer funkar mycket bra med musik.
(Kollar om jag är hemlig 🙂 )
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 21:03Ok, ska kolla in joggtracker och Cardio-vad den nu hette...
Undrar om man kan köra flera av programmen samtidigt och se vilken som trackar banan bäst... 😀
Ok, ska kolla in joggtracker och Cardio-vad den nu hette...
Undrar om man kan köra flera av programmen samtidigt och se vilken som trackar banan bäst... 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 21:39Sprang inte med musik idag, men tror inte det är nåt problem. Jag hade nämligen ett annat program (träningsprogram) igång samtidigt...
Sprang inte med musik idag, men tror inte det är nåt problem. Jag hade nämligen ett annat program (träningsprogram) igång samtidigt...
Quote from Funbeat user on 12 March 2011, 21:54Jag ska testa den då!
Eller.. Jag ska prova alla jag hittar, och kanske ge Endomondo en chans till. Undrar som sagt om man kan köra dom allihop på en gång, det vore roligt!//A
Jag ska testa den då!
Eller.. Jag ska prova alla jag hittar, och kanske ge Endomondo en chans till. Undrar som sagt om man kan köra dom allihop på en gång, det vore roligt!
//A
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 14:03En viktig sak att tänka på är att innan man kör igång ett pass, låta telefonen hitta satelliter, och få meddelandet GPS OK, istället för GPS Moderate. Annars får man inte korrekt info. Fungerar väldigt bra i min HTC.
En viktig sak att tänka på är att innan man kör igång ett pass, låta telefonen hitta satelliter, och få meddelandet GPS OK, istället för GPS Moderate. Annars får man inte korrekt info. Fungerar väldigt bra i min HTC.