Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 20:34Runkeepern funkar att ha igång, och den mäter tiden, men den verkar inte kunna mäta sträckan och kan därmed inte tala om vilken hastighet jag springer...
Det blir samma sak hemma i soffan. Om jag drar igång Runkeeper så hittar den satelliterna, men så for
Runkeepern funkar att ha igång, och den mäter tiden, men den verkar inte kunna mäta sträckan och kan därmed inte tala om vilken hastighet jag springer...
Det blir samma sak hemma i soffan. Om jag drar igång Runkeeper så hittar den satelliterna, men så for
Quote from Elias Engqvist on 15 March 2011, 21:08Du kanske har ett gammalt iOs?
Du kanske har ett gammalt iOs?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 14:34För mig fungerar Runkeeper både med Spotify och SR Play. Jag testade precis nu och GPS-pilen försvann inte när jag gick ur Runkeeper efter att först ha startat ett pass. Du kanske behöver uppdatera din mjukvara? Uppdatera apparna?
För mig fungerar Runkeeper både med Spotify och SR Play. Jag testade precis nu och GPS-pilen försvann inte när jag gick ur Runkeeper efter att först ha startat ett pass. Du kanske behöver uppdatera din mjukvara? Uppdatera apparna?
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 15:31iOS före 4.x har ingen egentlig multitasking precis som Christer påpekar
iOS före 4.x har ingen egentlig multitasking precis som Christer påpekar
Quote from Funbeat user on 16 March 2011, 19:11Jag har uppdaterat både OS och apparna... Och nu har jag testat både Endomondo och Runkeeper igen.
Iofs testade jag bara Runkeepern ute på trappen, men nu syns GPS-symbolen även om jag byter app! Så jag gissar att det betyder att den fortsätter att kålla
Jag har uppdaterat både OS och apparna... Och nu har jag testat både Endomondo och Runkeeper igen.
Iofs testade jag bara Runkeepern ute på trappen, men nu syns GPS-symbolen även om jag byter app! Så jag gissar att det betyder att den fortsätter att kålla
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 11:45Hej,
Side kick info
Kört Cardio trainer och köpt CardioTrainer Pro
Det finns några inställningar i cardiotrainer för styra gps ( + batterie förbrukning som "select frequency" är på 1 sec nu.Köpte cardiotrainer pro eftersom den har "träning program".
Hej,
Side kick info
Kört Cardio trainer och köpt CardioTrainer Pro
Det finns några inställningar i cardiotrainer för styra gps ( + batterie förbrukning som "select frequency" är på 1 sec nu.
Köpte cardiotrainer pro eftersom den har "träning program".