Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEndorfinrus!
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag måste bara få dela med mig av min enorma löparglädje. Den är liksom okontrollerbar, jag vet inte var jag ska ta vägen med den! Har ingen att ösa ur mig allt för heller, pga ingen i min umgängeskrets är speciellt löparintresserad. Förutom min pap

Fy f*n vad bra! (V) och (H:)
GRATTIS!

Ett riktigt bautagrattis, vilken känsla du måste ha innom dig nu.(t+)

JAAAA!!!! Tack & Tack!!! 😀
Det är verkligen jätteinspirerande.. förstår inte hur jag gått 23,5 år utan att ens prova på att springa ett lopp!

Ett jättegrattis! Inspirerande läsning. (t+)

(t+)

Lopp is da shit. De som låter bli vet inte vad de missar - troligtvis har de också låtit sig luras att man tävlar mot de andra. Min motståndare är alltid i första hand mina egna tidigare prestationer, det är de som ska förnedras och släpas i smutsen

Grattis!!

Kanonbra! Då var det på tiden att du tävlade 🙂

Men om du ska räkna detta som ett rekord på 5km så bör du förvissa dig att banan verkligen var 5km. Jag vet inte hur det är i Uppsala men på många platser i landet är banan för VårRuset ca 5km, vilket då k

Grattis Anna!!! Vilken seger!!! (V)

Jag sprang också Vårruset i Uppsala och min Polarklocka sa att det var 5,13 km, och den brukar visa fel på högst några meter. Så visst har du sprungit 5 km på en kanontid.

Jag gjorde också personbästa igår och kom i

Ja, hon som vann gjorde även det i Tjejruset i Falun och är ju en landslagstjej. Om än inte i löpning. Så 5.0km tror jag på.

Jag tvivlade först på sträckan dels för att en del VårRus är för korta och dels att 22:35 nästan är en för bra tid för en debutan