Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 09:55Den myndighetssanktionerade strategin "varannan vatten" är i all sin enkelhet ganska genial. Dessutom spar man pengar.
Den myndighetssanktionerade strategin "varannan vatten" är i all sin enkelhet ganska genial. Dessutom spar man pengar.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:08Anna, Det ryktas om att det går att ha roligt med sina kompisar utan att dricka alkohol varje gång. På högskolan var jag också bra på att bryta ner kroppen, men insåg att jag faktiskt är rolig utan att ragla.
Anna, Det ryktas om att det går att ha roligt med sina kompisar utan att dricka alkohol varje gång. På högskolan var jag också bra på att bryta ner kroppen, men insåg att jag faktiskt är rolig utan att ragla.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 10:36TACK! vad ni är bra... lite pepp precis när det behövs. fredagkvällen närmar sig och jag vet precis hur det kommer bli när min korridorsgranne knackar på med två glas vin i högsta hugget.
jag ska definitivt stå på mig. rolig har jag inga problem att var
TACK! vad ni är bra... lite pepp precis när det behövs. fredagkvällen närmar sig och jag vet precis hur det kommer bli när min korridorsgranne knackar på med två glas vin i högsta hugget.
jag ska definitivt stå på mig. rolig har jag inga problem att var
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 12:01Roligt att tråden endorfinrus kom att handla om helt andra berusningsmedel.
Håller med dig om att det är måttligt kul att vara den enda nyktra människan i en byggnad. Men man behöver inte vara fullast för att känna att man är med på festen. Ett par tre g
Roligt att tråden endorfinrus kom att handla om helt andra berusningsmedel.
Håller med dig om att det är måttligt kul att vara den enda nyktra människan i en byggnad. Men man behöver inte vara fullast för att känna att man är med på festen. Ett par tre g
Quote from Elias Engqvist on 28 May 2010, 12:02Lite tankeväckande musik: http://www.youtube.com/watch?v=a2RbaXj-wdI
Lite tankeväckande musik: http://www.youtube.com/watch?v=a2RbaXj-wdI
Quote from Matthew Kerr on 30 May 2010, 14:24Anna, jag är så glad för din skull att du har något som du är riktigt bra på! Wow, det är verkligen snabbt! Jag blir dock lite bekymrad när jag hör om dina festrelaterade problem. (Jag tar mig friheten att kalla 3 ggr/vecka för "problem".)
Jag pluggade i
Anna, jag är så glad för din skull att du har något som du är riktigt bra på! Wow, det är verkligen snabbt! Jag blir dock lite bekymrad när jag hör om dina festrelaterade problem. (Jag tar mig friheten att kalla 3 ggr/vecka för "problem".)
Jag pluggade i
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 14:49Anna, var är du? Har du tagit ledigt från funbeat under helgen? Är det så att du snart vaknar upp efter helgens dimma? :p
Anna, var är du? Har du tagit ledigt från funbeat under helgen? Är det så att du snart vaknar upp efter helgens dimma? :p