Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelEnergikakor
You need to log in to create posts and topics.

Livsmedelskedjan Willys säljer några billiga varianter som heter "BigCrunchy" i flera olika smaker. Funkar kanon! Rekomenderas (t+)

/Hans

Här kommer några recept:
Här nedan följer recept på ett antal olika varianter på energikakor.

Rune Larssons energikaka
Mät upp 7 – 8 mått havregryn i en bunke! Ett mått kan vara i stort sett vad som helst. Jag själv brukar använda en mugg som rymmer unge

pågens kanelgifflar 🙂

Uj vilka recept! Jag får nog hålla mig till köpekakor och mazariner - den tid jag har över går ju åt att göra rent kedjan.... 😉

Multipower funkar för mig. Inte så bra om man inte är van vid koffein dock, då blir det problem med sömnen

Jag brukar gegga ihop en sats av Kung Stalles Maktkakor då och då. Så vansinnigt lång tid tar det inte. Jag brukar spetsa med några krossade magnesiumtabletter i degen eftersom jag inbillar mig att det förebygger kramp.

Jag har gjort precis som Hans, handlat energikakor på Willlys. Lättuggade och nästan 1/5 av priset för en standard-köpt-i-cykelaffären-kaka. Det är ju inte klokt! OK, man kanske missar några proteiner och shit men vad då, ta med en välstekt kotlett vetja!

Mazariner på Go´biten kostar 2:-/st.

Det avgör saken, David! Tid över för kedjetvätt. 🙂

Hej på er.

Faktum är att David inte är så fel ute.

Det har gjorts ett litet test på "Red bull" innehållet och dess verkan.
Och det går i princip att jämföra RB med en kopp kaffe, med ett par sockerbitar, och ett par Ballerina kex. Det innehåller och ti