Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 17:15Man brukar säga att kroppen max kan använda 60 g/h kolhydrater från det man intar via mat/dryck så om du lägger dig kring detta värde så har du maximerat intaget.
Man brukar säga att kroppen max kan använda 60 g/h kolhydrater från det man intar via mat/dryck så om du lägger dig kring detta värde så har du maximerat intaget.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 22:20Tack Lingling! Det var GT-tabletter jag menade. Min tanke var att använda dem genom hela loppet på Växjö marathon i helgen. Jag tog iofs bara en tablett. Jag höll nämligen på att sätta den i halsen så jag valde att inte fortsätta ta dem. Tabletten var änd
Tack Lingling! Det var GT-tabletter jag menade. Min tanke var att använda dem genom hela loppet på Växjö marathon i helgen. Jag tog iofs bara en tablett. Jag höll nämligen på att sätta den i halsen så jag valde att inte fortsätta ta dem. Tabletten var änd
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 21:59Har precis börja testa Enervitabletter vid mina löppass och innebandyträningar. Jag tycker, att det hjälper lite i varje fall. Kan det vara placebo eller, hjälper det mer än låt oss säga dextrosol?
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Har precis börja testa Enervitabletter vid mina löppass och innebandyträningar. Jag tycker, att det hjälper lite i varje fall. Kan det vara placebo eller, hjälper det mer än låt oss säga dextrosol?
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 25 October 2012, 22:01Varför äter du sådant när du spelar innebandy?
Varför äter du sådant när du spelar innebandy?
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:25Jag känner mig betydligt piggare med, men det kanske bara en inbillning. Jag har inte sett skadan i att pröva och om man upplever sig själv piggare och mer alert, så inte mig emot. Men jag förstår också, att det kanske inte just då, det är tilltänkt att m
Jag känner mig betydligt piggare med, men det kanske bara en inbillning. Jag har inte sett skadan i att pröva och om man upplever sig själv piggare och mer alert, så inte mig emot. Men jag förstår också, att det kanske inte just då, det är tilltänkt att m
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:29Placeboeffekten är alldeles för underskattad.
Pröva sockerpiller som någon maskerat som "dunderpiller".
Placeboeffekten är alldeles för underskattad.
Pröva sockerpiller som någon maskerat som "dunderpiller".
Quote from Funbeat user on 26 October 2012, 11:35Sockerpiller var ordet så Bull.
Sockerpiller var ordet så Bull.