Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 11:31Jag kommer också.
Jag kommer också.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:08Bernt, har du sprungit Märsta-Södertälje och Bålsta-Nynäshamn också? 😉
Bernt, har du sprungit Märsta-Södertälje och Bålsta-Nynäshamn också? 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 21:34Jag vill också med. Sista av t-linjerna för min del också. Men om jag läste Alex blog rätt så blev hans gröna linje 72km!?
Jag vill också med. Sista av t-linjerna för min del också. Men om jag läste Alex blog rätt så blev hans gröna linje 72km!?
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 22:53Thomas: Har gjort: Södertälje-Strockholm 3 ggr, 40k, Västerhaninge-Sth, 37k, Kungsängen-Sth, 34k, Märsta -Sth 50k(?)
Alltså kvar sånna linjer som ligger utanför Sth: Kungsängen-Bålsta, Västerhaninge-Nynäshamn och Södertälje-Gnesta.Ses (t+)
Thomas: Har gjort: Södertälje-Strockholm 3 ggr, 40k, Västerhaninge-Sth, 37k, Kungsängen-Sth, 34k, Märsta -Sth 50k(?)
Alltså kvar sånna linjer som ligger utanför Sth: Kungsängen-Bålsta, Västerhaninge-Nynäshamn och Södertälje-Gnesta.
Ses (t+)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 23:18Jag kanske hänger med!
Jag kanske hänger med!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 08:50Patrick, vart det 72km? Haha ojjdå 🙂 Men vi kör på och se vad det blir.. och alla är med så länge de vill och pallar!
Patrick, vart det 72km? Haha ojjdå 🙂 Men vi kör på och se vad det blir.. och alla är med så länge de vill och pallar!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 21:36Ojdå, jag trodde att pendlarna var längre än så. Att de sen inte går till Nynäshamn är en annan femma 🙂
Ojdå, jag trodde att pendlarna var längre än så. Att de sen inte går till Nynäshamn är en annan femma 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 22:12Jag tror att jag hänger på, har aldrig sprungit längre än 10 km men jag ska hänga på så gott jag kan. Blir tufft vid Brommaplan när det är nära hem.
Roligt initiativ!
Jag tror att jag hänger på, har aldrig sprungit längre än 10 km men jag ska hänga på så gott jag kan. Blir tufft vid Brommaplan när det är nära hem.
Roligt initiativ!
Quote from Funbeat user on 20 October 2011, 23:24För en som är bosatt rätt långt ut på den här linjen (Råcksta) kommer det att bli rena terapin att erövra den till fots 😀
För en som är bosatt rätt långt ut på den här linjen (Råcksta) kommer det att bli rena terapin att erövra den till fots 😀
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 18:55Jag tycker detta låter helt galet.... så jag hoppas jag kan vara med!
Siktar på att följa med första halvan iaf.
Jag tycker detta låter helt galet.... så jag hoppas jag kan vara med!
Siktar på att följa med första halvan iaf.