Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 21:37Guiden har rekat lite (H)
Hässelby Strand-Skarpnäck = 29,5k
Skarpnäck-Farsta Strand, ospårat = 5,8k
Farsta Strand-Gullmarsplan = 9,2k
Gullmarsplan-Hagsätra = 7,8k
Hela erövringen = 52,3kDen ospårade sträckan går väldigt fint genom Orhems kollonistugeomr
Guiden har rekat lite (H)
Hässelby Strand-Skarpnäck = 29,5k
Skarpnäck-Farsta Strand, ospårat = 5,8k
Farsta Strand-Gullmarsplan = 9,2k
Gullmarsplan-Hagsätra = 7,8k
Hela erövringen = 52,3k
Den ospårade sträckan går väldigt fint genom Orhems kollonistugeomr
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 21:58Jag hoppas också kunna vara med.
Jag hoppas också kunna vara med.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 08:09Bernt du är bäst!!! (t+)
Hur ska man kunna erövra utan dig liksom? (L)
Bernt du är bäst!!! (t+)
Hur ska man kunna erövra utan dig liksom? (L)
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:06Bernt/Mirre, finns det karta?
Jag kan tänka mej att hänga tillbaka lite efter att ha kommit till Skarpnäck och guidar gärna andra, kartläsning gillar jag.
Bernt/Mirre, finns det karta?
Jag kan tänka mej att hänga tillbaka lite efter att ha kommit till Skarpnäck och guidar gärna andra, kartläsning gillar jag.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 08:41Jag vet inte, Bernt har säkert en karta. Men man kan alltid behöva två ! 🙂
Är alla taggade, imorn kör vi!!
Jag vet inte, Bernt har säkert en karta. Men man kan alltid behöva två ! 🙂
Är alla taggade, imorn kör vi!!
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 11:35Lycka till i morgon! Jag avstår då min ena vad har krånglat och är lite massakrerad idag efter massage.
Lycka till i morgon! Jag avstår då min ena vad har krånglat och är lite massakrerad idag efter massage.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 15:06Hur lång tid tror ni hela rundan kan ta inkl pauser?
Hur lång tid tror ni hela rundan kan ta inkl pauser?
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 16:04Vad KUL att det blir Skarpnäcksgrenen först:D Ni kommer då springa den "obanade" biten från Skarpnäck till Farsta strand i mina "löpartrakter":-) Bor mitt emellan i Sköndal! Aldrig trodde jag att ett Ultratåg skulle passera utanför husknuten:-) Finns en d
Vad KUL att det blir Skarpnäcksgrenen först:D Ni kommer då springa den "obanade" biten från Skarpnäck till Farsta strand i mina "löpartrakter":-) Bor mitt emellan i Sköndal! Aldrig trodde jag att ett Ultratåg skulle passera utanför husknuten:-) Finns en d
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 17:39Kul! Jag dyker också upp!
Kul! Jag dyker också upp!
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 22:49Hörni, vi kommer få galet bra väder i morgon. Ta inte för mycket kläder.
Väl mött i Hässelby!
Hörni, vi kommer få galet bra väder i morgon. Ta inte för mycket kläder.
Väl mött i Hässelby!