Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 08:14TACK TILL ALLA som dök upp på eventet och gjorde att jag slapp springa själv (H:)
Det var hur kul som helst och här kan man läsa om man vill:
http://mirandakvist.se/2011/10/grona-linjen-55km/Vi kör snart igen tycker jag (t+)
TACK TILL ALLA som dök upp på eventet och gjorde att jag slapp springa själv (H:)
Det var hur kul som helst och här kan man läsa om man vill:
http://mirandakvist.se/2011/10/grona-linjen-55km/
Vi kör snart igen tycker jag (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 08:23min kaffesponsor var enköpingspojken med de sexiga vaderna 😉
å tack thomas för infot och skarpnäcks rushen...
min kaffesponsor var enköpingspojken med de sexiga vaderna 😉
å tack thomas för infot och skarpnäcks rushen...
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 08:49Grymt impad över alla som vågade sig på denna utmaning. Nästa gång vill jag hänga med 🙂
www.running-sisters.blogspot.com
Grymt impad över alla som vågade sig på denna utmaning. Nästa gång vill jag hänga med 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 09:07Kul läsning och bra kämpat missa inte nästa söndag då tar vi eds & brunnsviken 34 km start kl 0930 vid bergshamra t-bana;)
Kul läsning och bra kämpat missa inte nästa söndag då tar vi eds & brunnsviken 34 km start kl 0930 vid bergshamra t-bana;)
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 12:46Okej.. jag funderar på Nockeby - Sickla Udee + Igelboda - Solsidan + Saltsjöbaden - Slussen på lördag.
Finns det andra som vill hänga på ännu en erövring? Gärna någon som hittar haha....
Hur långt kan det bli?
Okej.. jag funderar på Nockeby - Sickla Udee + Igelboda - Solsidan + Saltsjöbaden - Slussen på lördag.
Finns det andra som vill hänga på ännu en erövring? Gärna någon som hittar haha....
Hur långt kan det bli?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 15:54Mirre, inte Edsviken - Brunnsviken på lördag?
Mirre, inte Edsviken - Brunnsviken på lördag?
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 15:57Men det var ju på söndagen?? Eller? Jag tänkte vara med på det också 🙂
Men det var ju på söndagen?? Eller? Jag tänkte vara med på det också 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 15:58Peter, det står den 6:e på Funbeat = söndag ? Du är ju för guds skulle med och anordnar hehe 😉
Peter, det står den 6:e på Funbeat = söndag ? Du är ju för guds skulle med och anordnar hehe 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 16:19Hehe... "Helgen" läste jag bara. Du är inte som andra du Mirre, back-to-back långpass på helgen 🙂
Hehe... "Helgen" läste jag bara. Du är inte som andra du Mirre, back-to-back långpass på helgen 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2011, 16:20Det är nu det händer 😉 Lägger grunden. (V)
Det är nu det händer 😉 Lägger grunden. (V)