Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningErfarenhet av TRIMP?
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

jag kör dubbelt hemma med sporttracks som träningsdagbok vid sidan om funbeat.
En av anlednignarna är alla insticksprogram som man kan ladda ner eller skriva själv för att utöka funktionaliteten.

Igår stötte jag på ett jättespännande tillägg som he

Laddar ned den nu, återkommer... Verkar intressant tycker jag.
Tack för tipset

Har laddar man in den? Har filen men är ju bara dll fil

Har du Sporttracks installerat först Robert?
Annars så ska det bara vara att välja att ladda ner pluginen och sedan öppna filen så kommer den installera sig.
Här är länken som jag laddade ner ifrån och då var det en ".st2plugin"-fil som laddades ner.

htt

Jag förstår mig inte på funktionen på denna plugin, vad betyder de olika komponenterna?

Hej Adam,

nedersta länken i min första post som jag bifogade beskriver det hela på ett mycket bra sätt (och mycket bättre än jag kan), men jag kan ge ett försök.

Principen bakom TRIMP är följande.
Varje gång du tränar så utsätter du kroppen för en "TRän

Training load är en plugin som jag gillar! Ett tips är att under kategorier->pulszoner skapa en ny kategori (t.ex. kallad TRIMP) där man anger smala pulszoner. Jag har valt zoner på 10 bpm. Sedan kan man i training loads unställningar välja att använda de

Tack så mycket för väldigt innehållsrika och hjälpsamma instruktioner. 🙂

får inte den att ladda ned sig. tror jag...
Får massa mappar med språk antar jag och sedan 2 st dll filer och en plugin xml fil som bara öppnar en annan sida som säger...

<plugin id="b92888f1-c191-4045-8003-01813

Robert beskriv exakt vad du gör.

Laddar du ner denna filen som jag nämnde ovan?
http://leaseatl.com/STPlugins/TrainingLoad_v1.4.6.st2plugin

Om du har laddat ner "TrainingLoad_v1.4.6.st2plugin" filen och om du har sporttracks (jag har ver 2.1 installerat