Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 13:10När jag dubbelklikar på filen så öppnas en explorer mapp som frågar om jag vill använda active x filen. Jag klickar hämtas och sedan så händer inget mer än attjag ser det som jag la in i förra inlägget...
När jag dubbelklikar på filen så öppnas en explorer mapp som frågar om jag vill använda active x filen. Jag klickar hämtas och sedan så händer inget mer än attjag ser det som jag la in i förra inlägget...
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 18:17Har du testat att kopiera innehållet i den temporära mappen till Sporttracksmappen?
Har du testat att kopiera innehållet i den temporära mappen till Sporttracksmappen?
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 19:21Jo jag testade det men den ville inte. Nu gjorde jag det med programmet stängt och då funkade det. tack...
Jo jag testade det men den ville inte. Nu gjorde jag det med programmet stängt och då funkade det. tack...
Quote from Funbeat user on 20 June 2010, 19:33Ok nice (t+)
Ok nice (t+)
Quote from Funbeat user on 8 February 2011, 13:27Ni som prövat TRIMP, vad är era erfarenheter?
Andra erfarenheter runt att registrerar träningslasten och analysera denna välkomnas också.
Ni som prövat TRIMP, vad är era erfarenheter?
Andra erfarenheter runt att registrerar träningslasten och analysera denna välkomnas också.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:04Det är en kul grej men jag ser inte hur det här gör mig till en bättre löpaare faktiskt.
Det är en kul grej men jag ser inte hur det här gör mig till en bättre löpaare faktiskt.
Quote from Funbeat user on 9 February 2011, 18:27Wko+ funger ju också, om man nu råkar vara cyklist+löpare 😉
http://home.trainingpeaks.com/wko-desktop-software/analysis-software-for-training-files.aspx
Wko+ funger ju också, om man nu råkar vara cyklist+löpare 😉
http://home.trainingpeaks.com/wko-desktop-software/analysis-software-for-training-files.aspx
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 02:10Det är väl mest som en kul grej att se var man ligger, tror inte heller att det gör en till en bättre löpare förutom motivation genom att titta på statistik mm. 🙂
Det som är bra är ju att man får ett hum om var man ligger träningsmässigt om man registr
Det är väl mest som en kul grej att se var man ligger, tror inte heller att det gör en till en bättre löpare förutom motivation genom att titta på statistik mm. 🙂
Det som är bra är ju att man får ett hum om var man ligger träningsmässigt om man registr
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 09:57Hej
Har tränat mer seriöst sedan i november med ett träningsupplägg från Aktivitus. Tränar 4-6 ggr/vecka
Är cyklist så det blir många pass på trainern.Använder mig av den beskrivna pluginen till SportTracks och tycker den ger intressanta kurvor.
Det sv
Hej
Har tränat mer seriöst sedan i november med ett träningsupplägg från Aktivitus. Tränar 4-6 ggr/vecka
Är cyklist så det blir många pass på trainern.
Använder mig av den beskrivna pluginen till SportTracks och tycker den ger intressanta kurvor.
Det sv
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 10:32Jag har sett en felkälla här. När jag kör ett intervallpass så gör viloperioderna att medelpulsen inte blir speciellt hög för hela passet. Därför bloir träningslasten ganska låg.
Jag har sett en felkälla här. När jag kör ett intervallpass så gör viloperioderna att medelpulsen inte blir speciellt hög för hela passet. Därför bloir träningslasten ganska låg.