Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har ett par Saucony A2 som jag bara älskar!!! Problemet är att sulorna ger problem vid löpning på grus - det fastnar stenar under foten och det gör ONT. Någon som har ett tips på vad jag ska kolla på som komplement - gärna så likt A2 som möjligt. 🙂

Jag skulle säga Saucony Fastwitch som i sin nya version är snarlik A2:an. Tyvärr har den också fått håligheter i sulan, men det verkar inte som att stenarna har lika lätt att fastna. Kolla annars:
Asics DS Racer
Nike LunaRacer
Adidas Adizero (finns några

Puma complete racer. Jag har aldrig haft några problem med att grus fastnar.
(jag har iofs em äldre modell, men jag tror inte att de blivit sämre)

http://www.loplabbet.se/system/search/product.asp?id=1350

Tack! Verkar som om det finns lite att välja på. 🙂

Ja, fast just LunaRacer gillar jag inte att springa med på grus. Taskigt fäste. När det gäller Fastswitch så har jag även där problem med att det fastnar en del sten under sulan på grus.

Tack för kompletternade infon Mackan - det var värdefullt!

Jag har ett par för stora Asics DS Racer (felköp) - det kanske får bli ett par sådana till i rätt storlek. Fast dom har jag aldrig testat att springa på grus med. Ser inte ut som om det borde fas

DS Racer tycker jag funkar bra på grus. Jag kör ofta intervaller på grus och rätt ofta är det just dom skorna som plockas fram.

🙂

Tack än en gång!

Jag skrev om detta problem i Månkarbotråden, och fick tipset att fylla igen hålen med lim? Hittar inte det svaret nu men någon gav mig det rådet, som han testat själv. Jag vågade inte förstöra mina nya fina skor så jag körde med mina ännu lättare Adidas-s

BILD:www.brooksrunning.com/dimg/0bf770cf97bef48da081525a181a598b.jpg

En Brooks som finns på stadium som är helt fantastisk. Lätt, skön och billig. Under 600 bagis. Kort livslängd dock.