Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 22:40Tvåorna i både herr- och damklassen i NYC Marathon 2008 hade Nike LunaRacer.
Ingen vinnarsko alltså... 😉
Tvåorna i både herr- och damklassen i NYC Marathon 2008 hade Nike LunaRacer.
Ingen vinnarsko alltså... 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 22:26Det var jag som tipsade om limmet (H). Jag sprang Månkarbo Marathon med specialpreparerade sulor. Inte enda enda sten fastnade undan sulan!
Jag kan verkligen rekommendera Liquisole för att göra A2 till en grussko.Jag har köpt nya marathonskor, Nike Zoom
Det var jag som tipsade om limmet (H). Jag sprang Månkarbo Marathon med specialpreparerade sulor. Inte enda enda sten fastnade undan sulan!
Jag kan verkligen rekommendera Liquisole för att göra A2 till en grussko.
Jag har köpt nya marathonskor, Nike Zoom
Quote from Funbeat user on 22 August 2009, 23:02Ja det här med mixat underlag tycker jag personligen är lite psykiskt störande. Alltid då man går från gruset upp på asfalten så känns det lättare å steget känns mera bekvämt....men sen är det som ni säger det här gnisslandet å ilandet av alla stenarna so
Ja det här med mixat underlag tycker jag personligen är lite psykiskt störande. Alltid då man går från gruset upp på asfalten så känns det lättare å steget känns mera bekvämt....men sen är det som ni säger det här gnisslandet å ilandet av alla stenarna so
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 07:16Jag har fyllt hålen med PL400-lim. Får se hur det går vid nästa löpning. 🙂
Jag har fyllt hålen med PL400-lim. Får se hur det går vid nästa löpning. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 09:52Hål eller ej, stenar kan fastna ändå. Igår på långpasset fick jag stanna och gräva ut en centimeterstor sten i formen av en sylvass hajtand som borrat sig fast rakt under trampdynan i den solida sulan på mina Fastwitch 2.
Hål eller ej, stenar kan fastna ändå. Igår på långpasset fick jag stanna och gräva ut en centimeterstor sten i formen av en sylvass hajtand som borrat sig fast rakt under trampdynan i den solida sulan på mina Fastwitch 2.
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:52Fia-Lotta å David....vi väntar med spänning på hur det går med era så finfina skor och dess nåt irriterandes undersida. Tror att ni kan testa era framsteg uppe i norduppland om ca 11 månader....finns tydligen ett kul lopp där uppe....typ jogg,halvan å hel
Fia-Lotta å David....vi väntar med spänning på hur det går med era så finfina skor och dess nåt irriterandes undersida. Tror att ni kan testa era framsteg uppe i norduppland om ca 11 månader....finns tydligen ett kul lopp där uppe....typ jogg,halvan å hel
Quote from Funbeat user on 23 August 2009, 20:56Tack för tipset Kjell! 😀
Jag ska börja med att testa grusvägen längs Årstaviken imorn som första test. Inget som hindrar att testet utvidgas senare. 🙂
Tack för tipset Kjell! 😀
Jag ska börja med att testa grusvägen längs Årstaviken imorn som första test. Inget som hindrar att testet utvidgas senare. 🙂