Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:37Hur långt går era A2:or?
Lite besviken på att det börjat lossna lite undertill på mina Puma complete racer redan efter dryga 20 mil, men jag skall försöka limma litegrann. 🙂
Hur långt går era A2:or?
Lite besviken på att det börjat lossna lite undertill på mina Puma complete racer redan efter dryga 20 mil, men jag skall försöka limma litegrann. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2009, 13:42Min erfarenhet är att alla tunna och lätta skor håller allmänt dåligt. Mina New Balance Rc152 är på fallrepet och de har gått typ 350-400km. Mina röda DS Racer höll 400km och har blivit pensionerade till att vara skor på gymmet.
Jag kan förstå att det in
Min erfarenhet är att alla tunna och lätta skor håller allmänt dåligt. Mina New Balance Rc152 är på fallrepet och de har gått typ 350-400km. Mina röda DS Racer höll 400km och har blivit pensionerade till att vara skor på gymmet.
Jag kan förstå att det in
Quote from Elias Engqvist on 18 August 2009, 18:25Lunar-matrialet är iaf väldigt hållbart - vet inte hur det är med resten av LunaRacer...
Lunar-matrialet är iaf väldigt hållbart - vet inte hur det är med resten av LunaRacer...
Quote from ellen olsson on 18 August 2009, 20:55Ja, månen är i princip bara olika former av sten. 😉
Ja, månen är i princip bara olika former av sten. 😉
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 06:39Vad glad jag blir att fler gillar Brooksies! Jag älskar mina T6. En mycket underskattad sko enligt mig. Maran, Lidingö Ultra, gax 50 miles - allt fungerar prima.
Vad glad jag blir att fler gillar Brooksies! Jag älskar mina T6. En mycket underskattad sko enligt mig. Maran, Lidingö Ultra, gax 50 miles - allt fungerar prima.
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 07:57Jag kollade hemma och Fastwitchen har ett nätmaterial i hålen i sulan som hindrar stenar från att kila in sig lika långt som på A2:an.
Jag ska kika in på Stadium på lunchen och kolla på Brooks T6...
Jag kollade hemma och Fastwitchen har ett nätmaterial i hålen i sulan som hindrar stenar från att kila in sig lika långt som på A2:an.
Jag ska kika in på Stadium på lunchen och kolla på Brooks T6...
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:03Jag har ett par A2:or som jag är lika förälskad i som jag är förundrad över idiotin med hål i sulan 🙂
Jag har provat runt lite (Brooks T6, Puma Roadracer, Adidas Adizero Adios, Mizuno Ronin, Fastswitch och lite annat) och kommit fram till att för mig så
Jag har ett par A2:or som jag är lika förälskad i som jag är förundrad över idiotin med hål i sulan 🙂
Jag har provat runt lite (Brooks T6, Puma Roadracer, Adidas Adizero Adios, Mizuno Ronin, Fastswitch och lite annat) och kommit fram till att för mig så
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 08:24Tihi, jag har Adiosen oxå 🙂 Gillar dem skarpt. De känns snabbare än Brooksen på något vis, men i praktiken går det nog på ett ut och Brooksen är skönast i längden på mig, även om de inte ger någon aha-upplevelse när man snör på dem första gången. Men det
Tihi, jag har Adiosen oxå 🙂 Gillar dem skarpt. De känns snabbare än Brooksen på något vis, men i praktiken går det nog på ett ut och Brooksen är skönast i längden på mig, även om de inte ger någon aha-upplevelse när man snör på dem första gången. Men det
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 12:47Jag har varit och kännt på Brooks T6 men jag tyckte de var för stela och även för tunga. Passade inte mina kräsna fötter alls faktiskt.
Mina New Balance RC152 har samma problem som A2 för övrigt att där är ett lufthål under som det fastnar stenar i emell
Jag har varit och kännt på Brooks T6 men jag tyckte de var för stela och även för tunga. Passade inte mina kräsna fötter alls faktiskt.
Mina New Balance RC152 har samma problem som A2 för övrigt att där är ett lufthål under som det fastnar stenar i emell
Quote from Funbeat user on 19 August 2009, 20:07Jaså, tycker ni Adiosen är bra på grus? Jag trodde det var mer en asfalt-sko (världsrekordsko på maran som det är). Kanske man skulle titta på Adios då.
Jaså, tycker ni Adiosen är bra på grus? Jag trodde det var mer en asfalt-sko (världsrekordsko på maran som det är). Kanske man skulle titta på Adios då.