Quote from Guest on 14 August 2010, 17:04hej,
Har sprungit i stort sett alla mina pass i Saucony A3 sedan maj, men med ökad nederbörd så skulle jag vilja ha ett alternativ som inte är som ett såll.. A3erna har ju fler hål än en sandal så minsta fukt så är man genomblöt, känns inte hållbart infö
hej,
Har sprungit i stort sett alla mina pass i Saucony A3 sedan maj, men med ökad nederbörd så skulle jag vilja ha ett alternativ som inte är som ett såll.. A3erna har ju fler hål än en sandal så minsta fukt så är man genomblöt, känns inte hållbart infö
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 17:14Dan, du kan ha lite kontaktlim i hålen så slipper du vattnet från sulan.
Saucony Grid Fastwitch 4, kan ju pasa bra, och i skrik orage så kommer du synas väl i vintermörkret (t+)
http://startfitness.co.uk/product.asp?strParents=4070,4071&CAT_ID=4075&
Dan, du kan ha lite kontaktlim i hålen så slipper du vattnet från sulan.
Saucony Grid Fastwitch 4, kan ju pasa bra, och i skrik orage så kommer du synas väl i vintermörkret (t+)
http://startfitness.co.uk/product.asp?strParents=4070,4071&CAT_ID=4075&
Quote from Fernanda Zei on 14 August 2010, 17:33ha, vilket bra tips, skall ta och gå över dem med lite tec-7 lim.. Så slipper man ju dessutom irritationen med stenar som slinker upp.
Fastwitch 4 verkar ju vara en toppensko, riktigt fint pris från England med! Läser jag rätt i att den verkar ha liiite
ha, vilket bra tips, skall ta och gå över dem med lite tec-7 lim.. Så slipper man ju dessutom irritationen med stenar som slinker upp.
Fastwitch 4 verkar ju vara en toppensko, riktigt fint pris från England med! Läser jag rätt i att den verkar ha liiite
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 21:43Adidas adios?
Adidas adios?
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 22:03Inov kan du nog köra över hela vintern, Adios e lite klena där.
Inov kan du nog köra över hela vintern, Adios e lite klena där.
Quote from Funbeat user on 14 August 2010, 23:28Vibram Fivefingers funkar oxå på vintern så jag förstår inte vad du menar?
Vibram Fivefingers funkar oxå på vintern så jag förstår inte vad du menar?
Quote from Funbeat user on 15 August 2010, 15:36Saucony kinvara -helt underbar sko! finns på wiggle.
Saucony kinvara -helt underbar sko! finns på wiggle.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 08:13Nä, vad tråkigt! Jag är helt supernöjd med den där skon. Kan användas till vilken distans som helst. Hoppas du hittar din storlek snarast. Finns säkert någon Engelsk site som har den.
Nä, vad tråkigt! Jag är helt supernöjd med den där skon. Kan användas till vilken distans som helst. Hoppas du hittar din storlek snarast. Finns säkert någon Engelsk site som har den.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:10Jag vet, tycker själv den var helt underbar, hann med 60-70mil i dom. Sökt runt som en galning men ingen verkar ha och verkar inte finnas hos leverantörer, så verkar som jag får vänta..
Jag vet, tycker själv den var helt underbar, hann med 60-70mil i dom. Sökt runt som en galning men ingen verkar ha och verkar inte finnas hos leverantörer, så verkar som jag får vänta..
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 11:32Daniel, Du kan hitta dom på amazon.com ca $90. finns ända upp till US15.
Daniel, Du kan hitta dom på amazon.com ca $90. finns ända upp till US15.