Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 13:14Intressant, aldrig beställt från USA innan brukar köpa från UK-sidor.
Blir det mycket i frakt och tull från Amazon om någon vet?Ledsen om jag gått ifrån ämnet lite..
OT: Håller med om att täppa till A3 med lim om man inte bara använder dom på icke grus
Intressant, aldrig beställt från USA innan brukar köpa från UK-sidor.
Blir det mycket i frakt och tull från Amazon om någon vet?
Ledsen om jag gått ifrån ämnet lite..
OT: Håller med om att täppa till A3 med lim om man inte bara använder dom på icke grus
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 13:32Det ser som hålen har fått vara kvar 🙁
http://www.runningwarehouse.com/viewlargeshoe.html?pcode=STYP4M1
Det ser som hålen har fått vara kvar 🙁
http://www.runningwarehouse.com/viewlargeshoe.html?pcode=STYP4M1
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 13:42Daniel, jag har tidigare beställt från roadrunnersports i USA. Det har fungerat bra. Dom har kinvaran http://www.roadrunnersports.com/rrs/products/SCN928/
Massa olika färger att välja mellan också! Tull åker man på, men det blir oftast inte dyrare än vad
Daniel, jag har tidigare beställt från roadrunnersports i USA. Det har fungerat bra. Dom har kinvaran http://www.roadrunnersports.com/rrs/products/SCN928/
Massa olika färger att välja mellan också! Tull åker man på, men det blir oftast inte dyrare än vad
Quote from Fernanda Zei on 16 August 2010, 15:05Kinvara låter ju som en minimalistisk långpass-sko då, lite mer skyddande för foten än A3er... Det står ju endel om att sulan dämpar bra osv - jag blir lite misstänksam när jag läser det, det är väl inte så att det är _för_ bra, som att springa på en sva
Kinvara låter ju som en minimalistisk långpass-sko då, lite mer skyddande för foten än A3er... Det står ju endel om att sulan dämpar bra osv - jag blir lite misstänksam när jag läser det, det är väl inte så att det är _för_ bra, som att springa på en sva
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 16:36G-man *: Har beställt och hoppas på att jag äntligen kan få springa med dom igen! Beställde från enda engelska sidan jag hitta dom på men fick mail efter några dagar att dom var slut 🙁
Och fanns bara en färg att "välja" på i min storlek 😉Dan: Tycker
G-man *: Har beställt och hoppas på att jag äntligen kan få springa med dom igen! Beställde från enda engelska sidan jag hitta dom på men fick mail efter några dagar att dom var slut 🙁
Och fanns bara en färg att "välja" på i min storlek 😉
Dan: Tycker
Quote from Fernanda Zei on 16 August 2010, 16:54några km i veckan med aquasocks gör under för fotstyrkan.. 🙂 Nä, springer rätt mjukt så det är nog det som gör det, mer vältränad har jag svårt att tro.
Låter som att jag bör provspringa dem hos löplabbet innan köp då, men som du säger så är ju mer dämp
några km i veckan med aquasocks gör under för fotstyrkan.. 🙂 Nä, springer rätt mjukt så det är nog det som gör det, mer vältränad har jag svårt att tro.
Låter som att jag bör provspringa dem hos löplabbet innan köp då, men som du säger så är ju mer dämp
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 18:38Provspringa är ju aldrig fel. A3:orna har ju 12mm högre häl än framfot medan Kinvara bara har en skillnad på 4mm. Åtminstone om man ska tro informationen om dom 🙂
Provspringa är ju aldrig fel. A3:orna har ju 12mm högre häl än framfot medan Kinvara bara har en skillnad på 4mm. Åtminstone om man ska tro informationen om dom 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 19:38Alltså, Daniel vad har du för kanoter till fötter?! 🙂
nåja, tur att du hittade ett par som passar iaf. Ingen borde vara utan denna sko!
Alltså, Daniel vad har du för kanoter till fötter?! 🙂
nåja, tur att du hittade ett par som passar iaf. Ingen borde vara utan denna sko!
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 19:55Mina Kinvara kommer förmodligen i morgon. Känns som julafton med tanke på vad alla tycker om skon.
Mina Kinvara kommer förmodligen i morgon. Känns som julafton med tanke på vad alla tycker om skon.
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 20:08G-man *: 47or ^^
G-man *: 47or ^^