Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningErsättare Saucony A3?
You need to log in to create posts and topics.

Och jag köpte ett par...!

Nu ska bara hälen bli bra igen...

...på väg där också...

Turbo-:-)

Visst var dom sköna!

Javisst. Jag gillade dom direkt. Möjligen lite höga på sidorna upp mot fotknölarna på utsidan. Får se om jag måste operera (skorna) - men det är det isf värt!

Fick mina idag. Nu måste bara förkylningen släppa så att jag kan prova dom på riktigt. Första intrycket är iaf väldigt positivt.

Skon verkar ju vara värsta hypen. Nån på Saucony kanske har jobbat på Apple förut.

Lustigt sammanträffande. Jag var inne på löplabbet i Gbg och köpte just Kinavara, och hittade nu denna tråden. Det var en chansning, jag sa att jag ville ha lätta skor, liten dämpning, så lite häl som möjligt. Nu är det ju svårt att avgöra hur bra skor är

Jag sprang ett litet första pass i mina idag och Christer - jag förstår vad du menar med skav på knölen. Jag tyckte dom kändes lite trånga längst upptill, men jag stannade och tog bort snörningen ur dom två översta hålen (som ändå sitter liksom bakåt och

Härligt - jag har än så länge dom på jobbet som vardagsskor...får inte springa på ett tag...

skall bli spännande att prova.. Jag rycktes med i den allmänna väckelsestämningen och beställde ett par från Amazon för några dagar sen. Så ett par nya skor inför hösten blev två. :@

oh the hype,,. 😉

Vad jag slogs av var att dom kändes så otroligt rätt skapta undertill för mig i alla fall som landar på mittfoten. Och lätta, kände faktiskt ingen nämnvärd skillnad vad gäller det mot a3