Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 20:23Kinvara finns på Löplabbet i Göteborg!
Kinvara finns på Löplabbet i Göteborg!
Quote from Fernanda Zei on 16 August 2010, 21:32hur är storlekarna? Jag har 9,5 på A3, vågar man beställa ett par Kinvara i samma strl tro? F-liten är verkar ju vara mer stryktålig terrängsko så jag kanske kan motivera ett köp med att detta får bli vinterns landsvägssko... Blir ju lite smittad av den a
hur är storlekarna? Jag har 9,5 på A3, vågar man beställa ett par Kinvara i samma strl tro? F-liten är verkar ju vara mer stryktålig terrängsko så jag kanske kan motivera ett köp med att detta får bli vinterns landsvägssko... Blir ju lite smittad av den a
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 07:34Jag beställde samma storlek som jag alltid har i Saucony och den passade bra. Håller med om att den ser lite klumpigare ut än den i själva verket är!
Häl-tå-differansen gör att det blir en fröjd att springa i den 🙂 Man får behålla sitt naturliga steg,
Jag beställde samma storlek som jag alltid har i Saucony och den passade bra. Håller med om att den ser lite klumpigare ut än den i själva verket är!
Häl-tå-differansen gör att det blir en fröjd att springa i den 🙂 Man får behålla sitt naturliga steg,
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:30Har idag blivit ägare till ett par Kinvara - och det är ert fel! :@
Skoja bara - tack för tipset! Jösses vilka sköna skor. 🙂
Har idag blivit ägare till ett par Kinvara - och det är ert fel! :@
Skoja bara - tack för tipset! Jösses vilka sköna skor. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 12:35🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 13:17Bjarne: Löplabbet svarade inte på mitt mail jag skickade så svårt att veta om dom hade något tillgängligt 😛
Dom ser lite klumpigare ut än vad dom är, det håller jag med om. But I love them (L)
Bjarne: Löplabbet svarade inte på mitt mail jag skickade så svårt att veta om dom hade något tillgängligt 😛
Dom ser lite klumpigare ut än vad dom är, det håller jag med om. But I love them (L)
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2010, 15:33Var köpte du dom Kristina?
Var köpte du dom Kristina?
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 16:15Runners store. Dom går visst åt som smör i solsken så skynda om du vill testa/köpa. Otroligt populära tydligen.
Runners store. Dom går visst åt som smör i solsken så skynda om du vill testa/köpa. Otroligt populära tydligen.
Quote from Elias Engqvist on 17 August 2010, 16:35På väg...
På väg...
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 16:47😀
😀