Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 13:56Dan: hojta till hur det går med leveransen, om du måste betala tul och moms.
Dan: hojta till hur det går med leveransen, om du måste betala tul och moms.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 14:40Du har fel Kristina...
...de är skapta för MIG! 🙂
Visst är de en fröjd för mittfotslöpare (H:)
Du har fel Kristina...
...de är skapta för MIG! 🙂
Visst är de en fröjd för mittfotslöpare (H:)
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 15:24Hur är bredden på dem? Jag har fått Kalle Anka-fötter av all barfotalöpning men behöver något att ta på mig i vinter. Blir minst sagt nyfiken av den smått religiösa stämningen i den här tråden. 😉
Hur är bredden på dem? Jag har fått Kalle Anka-fötter av all barfotalöpning men behöver något att ta på mig i vinter. Blir minst sagt nyfiken av den smått religiösa stämningen i den här tråden. 😉
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 18:32Tycker dom är typ lika breda som övriga Saucony jag kört med. Vissa typ Lunarracer känns för smala för mig men dessa är det inga problem med, men vet inte om jag har Kalle Anka fötter direkt 😛
Roadrunnersports rekommenderas för övrigt endast om det inte
Tycker dom är typ lika breda som övriga Saucony jag kört med. Vissa typ Lunarracer känns för smala för mig men dessa är det inga problem med, men vet inte om jag har Kalle Anka fötter direkt 😛
Roadrunnersports rekommenderas för övrigt endast om det inte
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 19:32Kort reklamfilm om Saucony Kinvara på http://vimeo.com/10984575
Där finns några klipp på löpare som springer med dem, och nästan alla landar hårt på hälen. Inte bästa reklamen enligt min mening.
Kort reklamfilm om Saucony Kinvara på http://vimeo.com/10984575
Där finns några klipp på löpare som springer med dem, och nästan alla landar hårt på hälen. Inte bästa reklamen enligt min mening.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 20:57Har sprungit första passet (fartlek) med mina Kinvara nu och de var mycket sköna. Speciellt i nedförsbackar fick man en skön löpkänsla.
Rekommenderas! (t+)
Har sprungit första passet (fartlek) med mina Kinvara nu och de var mycket sköna. Speciellt i nedförsbackar fick man en skön löpkänsla.
Rekommenderas! (t+)
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 21:18Olle: Dom är ganska breda i framfoten om man jämför med racerskor. Dom är också ganska svängda i lästen.
Olle: Dom är ganska breda i framfoten om man jämför med racerskor. Dom är också ganska svängda i lästen.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 22:05Bjarne: Låter lovande. Får se vad jag kommer fram till.
Bjarne: Låter lovande. Får se vad jag kommer fram till.
Quote from Fernanda Zei on 24 August 2010, 16:35Lars - Beställde den 18e fr Amazon och de skickade samma dag. Den 20e var paketet i Mölndal med UPS och igår så hade jag kunnat hämta ut det på posten. (Om posten skicka avi..) Hade det inte fastnat i Mölndal över helgen så hade det gått rejält snabbt att
Lars - Beställde den 18e fr Amazon och de skickade samma dag. Den 20e var paketet i Mölndal med UPS och igår så hade jag kunnat hämta ut det på posten. (Om posten skicka avi..) Hade det inte fastnat i Mölndal över helgen så hade det gått rejält snabbt att
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:12http://www.prodirectrunning.com/Products/Saucony-Running-Shoes-Saucony-ProGrid-Kinvara-Mens-Running-Trainers-White-Red-Black-22210.aspx
Jag rycktes med i denna tråd och beställde direkt mina från prodirectrunning.com för £76. verkar finnas i de flesta st
Jag rycktes med i denna tråd och beställde direkt mina från prodirectrunning.com för £76. verkar finnas i de flesta st