Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:31Väntar på mina men inte hade de kommit med posten idag 🙁
Väntar på mina men inte hade de kommit med posten idag 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:24Jag har sprungit ett antal pass i mina nu och jag är inte nykär längre - jag är djupt FÖRÄLSKAD! (L) 🙂
Jag har sprungit ett antal pass i mina nu och jag är inte nykär längre - jag är djupt FÖRÄLSKAD! (L) 🙂
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 18:26Mina kom idag men nu måste jag bara vänta på att förkylningen skall gå över 🙂
Mina kom idag men nu måste jag bara vänta på att förkylningen skall gå över 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 00:58Nu har jag kört hårt i Kinvara. Jag putsade två och en halv minut på PB på milen. Kanske inte bara skornas förtjänst men de hjälpte definitivt!
johan
Nu har jag kört hårt i Kinvara. Jag putsade två och en halv minut på PB på milen. Kanske inte bara skornas förtjänst men de hjälpte definitivt!
johan
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 06:462,5 minuter, grattis! Det är en riktigt stark förbättring.
2,5 minuter, grattis! Det är en riktigt stark förbättring.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:30Wohoo! Det där var riktigt grymt gjort -Grattis! Kinvaran gör underverk för prestationen 🙂
Wohoo! Det där var riktigt grymt gjort -Grattis! Kinvaran gör underverk för prestationen 🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 07:36Grattis!!! (t+)
De gör inte bara underverk för farten hos en del - jag har sedan jag hade plantarfasciit förra året kännt av en stelhet och ömhet under fotsulorna efter många löppass. Jag har även problem med läckande stötdämpare i hälarna. Jag känner ab
Grattis!!! (t+)
De gör inte bara underverk för farten hos en del - jag har sedan jag hade plantarfasciit förra året kännt av en stelhet och ömhet under fotsulorna efter många löppass. Jag har även problem med läckande stötdämpare i hälarna. Jag känner ab
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:22Verkar vara en Kinvara-hajp på G...
I så fall +1 till de som trott att barfotahajpen skulle leda till bättre skor i framtiden. Biom, Free & Kinvara är redan här... Bättre eller bara annorlunda, men framtiden verkar vara här om man ska tro denna tråden:)
Verkar vara en Kinvara-hajp på G...
I så fall +1 till de som trott att barfotahajpen skulle leda till bättre skor i framtiden. Biom, Free & Kinvara är redan här... Bättre eller bara annorlunda, men framtiden verkar vara här om man ska tro denna tråden:)
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:48Tyckte det fanns gott om dämpning i dom. Har dock inte provat några av dom du refererar till så jag har lite svårt att jämföra.
Tyckte det fanns gott om dämpning i dom. Har dock inte provat några av dom du refererar till så jag har lite svårt att jämföra.
Quote from Funbeat user on 3 September 2010, 10:58Lätt jämförbar med lunar racers.
Lätt jämförbar med lunar racers.