Quote from Guest on 26 April 2008, 20:52Vad är det med cyklister på vägarna?
Är det bara jag som är "skadad" av att ha seglat och åkt motorcykel där man hejar på varandra när man möts på sjön eller på vägarna?
När jag är ute och cyklar så möter jag ofta andra cyklister, sätter upp handen till
Vad är det med cyklister på vägarna?
Är det bara jag som är "skadad" av att ha seglat och åkt motorcykel där man hejar på varandra när man möts på sjön eller på vägarna?
När jag är ute och cyklar så möter jag ofta andra cyklister, sätter upp handen till
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:02ÅÅHH Åsa...vil du inte cykla med mig ???
ÅÅHH Åsa...vil du inte cykla med mig ???
Quote from Camilla Höög on 26 April 2008, 21:03Jag hejar så klart på andra cyklister. Om det är en tjej så vänder jag och cyklar efter tills hon stannar och säger till mig eller ger mig ett telefonnummer 😉
Jag hejar så klart på andra cyklister. Om det är en tjej så vänder jag och cyklar efter tills hon stannar och säger till mig eller ger mig ett telefonnummer 😉
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:07....amen Anders, vilken tjejtjusare du är!
....amen Anders, vilken tjejtjusare du är!
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 21:07Bor man i trollhättan får man ju skylla sig själv - här i stockholm vinkar vi alltid (om cykeln är tillräckligt snygg)
Bor man i trollhättan får man ju skylla sig själv - här i stockholm vinkar vi alltid (om cykeln är tillräckligt snygg)
Quote from Mats Andersson on 26 April 2008, 21:07Klart man tjingsar!
Klart man tjingsar!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:09Håller med Christer S, runt Stockholm är folk väldigt duktiga på att hälsa. (Det ryktas att Vallentuna CK är bland de sämre i de här trakterna 🙁 )
Håller med Christer S, runt Stockholm är folk väldigt duktiga på att hälsa. (Det ryktas att Vallentuna CK är bland de sämre i de här trakterna 🙁 )
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:10...bara vänta tills jag har min Columbus....då blir jag säkert jagad över hela nejden! Häftigt!
...bara vänta tills jag har min Columbus....då blir jag säkert jagad över hela nejden! Häftigt!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:10Jodå Joppe... Jag cyklar imorgon är det tänkt... Start kl. 9 på Lyrfågeln.. 🙂 Bara att hänga på.. 😀
Jodå Joppe... Jag cyklar imorgon är det tänkt... Start kl. 9 på Lyrfågeln.. 🙂 Bara att hänga på.. 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:12Jahaa... det var alltså cykeln det hängde på... Så min gamla Denti duger inte då.. (#).. Kan ju förklara det hela..
Jahaa... det var alltså cykeln det hängde på... Så min gamla Denti duger inte då.. (#).. Kan ju förklara det hela..