Quote from Elias Engqvist on 1 May 2008, 19:03Jag noterar pluspoäng!
Jag noterar pluspoäng!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 09:46(OT)
Vill klargöra en sak bara: Detta med att motorcyklister "hälsar" stämmer igentligen inte. Sen gammalt visar man mötande mc om det är klart från poliser från det andra hållet, dvs om det är grönt att köra på. Så när dom som inte vet bättre hälsar visa
(OT)
Vill klargöra en sak bara: Detta med att motorcyklister "hälsar" stämmer igentligen inte. Sen gammalt visar man mötande mc om det är klart från poliser från det andra hållet, dvs om det är grönt att köra på. Så när dom som inte vet bättre hälsar visa
Quote from Lena O on 2 May 2008, 09:48Vad härligt!! Kör man för fort så ska man åka dit!! 😀
Vad härligt!! Kör man för fort så ska man åka dit!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 09:50Håller med Gary!
Håller med Gary!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 10:00Har alltid velat få en bot på sjuttioväg med cykel!
Har alltid velat få en bot på sjuttioväg med cykel!
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 10:11Då får du nog skaffa bättre hjul David.
Då får du nog skaffa bättre hjul David.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 10:16På Forum gick det att passera sjuttio på 52/16 o +170 i kadens
Höll åttio in i Åvarp i tisdags. Det handlar mycket om lineoutmannen. Vet de hur de ska köra o sedan ta vägen så man inte kör in i dem.
På Forum gick det att passera sjuttio på 52/16 o +170 i kadens
Höll åttio in i Åvarp i tisdags. Det handlar mycket om lineoutmannen. Vet de hur de ska köra o sedan ta vägen så man inte kör in i dem.
Quote from Anders Wallerstedt on 2 May 2008, 15:5852/16 och 173kadens ger 70.0 km/h
se : http://www.arachnoid.com/bike/
52/16 och 173kadens ger 70.0 km/h
se : http://www.arachnoid.com/bike/
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 02:13Fniss! & Hej!
Undrar var jag sorterar då?
Touringcykel och fel pedaler&skor, men "tjusiga riktiga cykelkläder" ...eller som idag i civilkläder och ryggsäck och _det_ är svettigt.
Hälsa om man orkar?
Just nu orkar jag tyvärr knappt cykla :@
Fniss! & Hej!
Undrar var jag sorterar då?
Touringcykel och fel pedaler&skor, men "tjusiga riktiga cykelkläder" ...
eller som idag i civilkläder och ryggsäck och _det_ är svettigt.
Hälsa om man orkar?
Just nu orkar jag tyvärr knappt cykla :@
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 12:24Tja, jag är väl en av de där som inte räknas antar jag. Jag kör med en vanlig citybike med breda fina däck och fotbroms. Cyklar mest till eller från jobbet (15 km). I mina vanliga träningskläder....
Finns det förresten fler här inne som är med i cykeluta
Tja, jag är väl en av de där som inte räknas antar jag. Jag kör med en vanlig citybike med breda fina däck och fotbroms. Cyklar mest till eller från jobbet (15 km). I mina vanliga träningskläder....
Finns det förresten fler här inne som är med i cykeluta