Quote from ellen olsson on 28 April 2008, 22:39Alla på CykelCity var nog inte i Landskrona.
AM: Var det en ung kille? (Härmed har jag redan talat om att det inte var jag...)
Alla på CykelCity var nog inte i Landskrona.
AM: Var det en ung kille? (Härmed har jag redan talat om att det inte var jag...)
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:40Alla bor inte i Lerdiket.
Alla bor inte i Lerdiket.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:41hmm nu förstår jag inte riktigt det här med "riktiga cyklister", varför hejjar ni inte på folk som som kör MTB?
Jag brukar hälsa på alla som ser ut att vara ute och träningscyklar vare sig dom har värsta räser outfitten eller heldämpad hojj och fullface
hmm nu förstår jag inte riktigt det här med "riktiga cyklister", varför hejjar ni inte på folk som som kör MTB?
Jag brukar hälsa på alla som ser ut att vara ute och träningscyklar vare sig dom har värsta räser outfitten eller heldämpad hojj och fullface
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:48Han va ung och pratade med samma brytning/dialekt som den unge mörkhårige killen på CC. Inte kort som den korte unge killen som är brun i hyn men inte jättelång heller.
Han va ung och pratade med samma brytning/dialekt som den unge mörkhårige killen på CC. Inte kort som den korte unge killen som är brun i hyn men inte jättelång heller.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:44Åter till ämnet...
För några år sedan - när jag var ÄNNU yngre, brukade jag cykelpendla till Sthlm. En gång hände det sig att kedjan hoppade. Visst var jag kapabel att ta hand om det själv, men en cykeltränande kille stannade ändå och hjälpte mig och gav
Åter till ämnet...
För några år sedan - när jag var ÄNNU yngre, brukade jag cykelpendla till Sthlm. En gång hände det sig att kedjan hoppade. Visst var jag kapabel att ta hand om det själv, men en cykeltränande kille stannade ändå och hjälpte mig och gav
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 23:46Tack, vi är bara lite missförstådda ibland.
Tack, vi är bara lite missförstådda ibland.
Quote from Charlotte Skoglund on 29 April 2008, 08:25hälsar på allt som ser svettigt ut oavsett cykel, mtb eller racer är inte ås noga kommer det en touringhoj fullpackad så har de verkligen förtjänat en glad hälsning. problemet är hyffsade backar o fixed kan bli lite svettigt att flytta på handen då blir d
hälsar på allt som ser svettigt ut oavsett cykel, mtb eller racer är inte ås noga kommer det en touringhoj fullpackad så har de verkligen förtjänat en glad hälsning. problemet är hyffsade backar o fixed kan bli lite svettigt att flytta på handen då blir d
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 19:51Åsa: "från början på sjön grundar sig hejjandet på att allt är lugnt"
Är det så bra?
Att det GRUNDAR sig menar jag!
På SJÖN liksom...:D
Sorry, kunde inte låta bli (H:)
Åsa: "från början på sjön grundar sig hejjandet på att allt är lugnt"
Är det så bra?
Att det GRUNDAR sig menar jag!
På SJÖN liksom...:D
Sorry, kunde inte låta bli (H:)
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 09:34Ha ha ha.
Ha ha ha.
Quote from Funbeat user on 1 May 2008, 12:51Hahaha... :D.. (t+)
Hahaha... :D.. (t+)