Quote from j sollerman on 28 April 2008, 12:52Hejade på två cyklister idag. Och den ena va en gamal gubbe med cykel från 70 talet. Men jag är inte den som är den utan jag hejade så glatt.
Hejade på två cyklister idag. Och den ena va en gamal gubbe med cykel från 70 talet. Men jag är inte den som är den utan jag hejade så glatt.
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 13:09Förutom andra löpare brukar jag ffa hälsa på äldre människor som är ute o promenerar - för dom blir oftast glada och tycker det är naturligt att hälsa på varann. Då jag cyklar hälsar jag nog på de cyklister som jag får ögonkontakt med oavsett klädsel o cy
Förutom andra löpare brukar jag ffa hälsa på äldre människor som är ute o promenerar - för dom blir oftast glada och tycker det är naturligt att hälsa på varann. Då jag cyklar hälsar jag nog på de cyklister som jag får ögonkontakt med oavsett klädsel o cy
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:11Brukar hälsa på alla i spåret, på cykelvägen mm med ett stort leende... brukar ge bra gensvar.... oftast möter jag dock bara djur
Brukar hälsa på alla i spåret, på cykelvägen mm med ett stort leende... brukar ge bra gensvar.... oftast möter jag dock bara djur
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:33Jag brukar också heja på dem jag möter oavsett kläder eller annat. Vi är alldeles för dåliga här i den kalla, mörka nord på att heja på varandra och le. Vi behöver mer sånt i mörkret... Dessutom smittar det ju så att ännu fler blir glada och hejar...
Jag brukar också heja på dem jag möter oavsett kläder eller annat. Vi är alldeles för dåliga här i den kalla, mörka nord på att heja på varandra och le. Vi behöver mer sånt i mörkret... Dessutom smittar det ju så att ännu fler blir glada och hejar...
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 13:35Tack vare att jag flankerades av två "riktiga cyklister" dvs racercyklister, hejades det friskt igår må jag säga! Bara vänta...........!
Tack vare att jag flankerades av två "riktiga cyklister" dvs racercyklister, hejades det friskt igår må jag säga! Bara vänta...........!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:35Jag tycker att det är riktigt trevligt med allt detta hejande...... det kan förgylla en ensamtur ska jag säga. Idag såg jag bara en enda "riktig cyklist" (förkl. ovan) men han var för långt ifrån mig och jag var fullt upptagen med en hamburgare så det ble
Jag tycker att det är riktigt trevligt med allt detta hejande...... det kan förgylla en ensamtur ska jag säga. Idag såg jag bara en enda "riktig cyklist" (förkl. ovan) men han var för långt ifrån mig och jag var fullt upptagen med en hamburgare så det ble
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 15:42Hej Maria!!
Hej Maria!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 15:48HEJ Christer 😀
HEJ Christer 😀
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 15:49Hemskt mycket hej!!!
Hemskt mycket hej!!!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 16:26Hej Christer, du är äldre och blir glad när jag hälsar på dig, Gamle Man!
Hej Christer, du är äldre och blir glad när jag hälsar på dig, Gamle Man!