Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:40Ja, det var ju det där med snorigheten... Ibland hinner jag inte ta av dom. Sen skäms jag en liten stund. Men det är nog värre än att vägra ta i hand.
Sist det hände var mina rena och den jag hälsade på tog av sina. Så dom var nog snoriga... Kunde inte l
Ja, det var ju det där med snorigheten... Ibland hinner jag inte ta av dom. Sen skäms jag en liten stund. Men det är nog värre än att vägra ta i hand.
Sist det hände var mina rena och den jag hälsade på tog av sina. Så dom var nog snoriga... Kunde inte l
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:45Skulle inte ha funderat så mycket på det själv, så det var nog lugnt.
Skulle inte ha funderat så mycket på det själv, så det var nog lugnt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 18:57Om båda har handskar gör även virusarna nya bekanskaper! 😀
Om båda har handskar gör även virusarna nya bekanskaper! 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:04Handtag, famntag, klapp eller kyss?
Handtag, famntag, klapp eller kyss?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:05en av rysslands bättre uppfinningar
en av rysslands bättre uppfinningar
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:06Hantag är på ärmlängdsavstånd.
Famntag är med trevliga damer.
Klapp o kyss på lämpliga ställe är med presumtiva lekkamrater.
Hantag är på ärmlängdsavstånd.
Famntag är med trevliga damer.
Klapp o kyss på lämpliga ställe är med presumtiva lekkamrater.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:08Nu kramar jag mina Fulcrum hjul.
Nu kramar jag mina Fulcrum hjul.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:10Ser det framför mig....såg gulligt ut!
Ser det framför mig....såg gulligt ut!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:12Det finns bilder!
Det finns bilder!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 19:15Lägg ut, lägg ut, LÄGG UT!!! (för de som kan sin historia)
Lägg ut, lägg ut, LÄGG UT!!! (för de som kan sin historia)