Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 17:22Jag kan vara en grinig jävel också - tex då jag skällde på en hundägare igår - han såg åtminstone äldre ut och var dum i huvudet!
Hej David! *glad*
Jag kan vara en grinig jävel också - tex då jag skällde på en hundägare igår - han såg åtminstone äldre ut och var dum i huvudet!
Hej David! *glad*
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:43Jag blev omkörd häromdagen av två snabba cyklister i en seg uppförsbacke och de inte bara hejade, de ropade Bra jobbat! Kämpa på! Det gav mig lite extra energi. Så jag vill uppmana alla att heja och uppmuntra andra cyklister, inte bara fräsa förbi. Det är
Jag blev omkörd häromdagen av två snabba cyklister i en seg uppförsbacke och de inte bara hejade, de ropade Bra jobbat! Kämpa på! Det gav mig lite extra energi. Så jag vill uppmana alla att heja och uppmuntra andra cyklister, inte bara fräsa förbi. Det är
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:44Jag blev omkörd häromdagen av två snabba cyklister i en seg uppförsbacke och de inte bara hejade, de ropade Bra jobbat! Kämpa på! Det gav mig lite extra energi. Så jag vill uppmana alla att heja och uppmuntra andra cyklister, inte bara fräsa förbi. Det är
Jag blev omkörd häromdagen av två snabba cyklister i en seg uppförsbacke och de inte bara hejade, de ropade Bra jobbat! Kämpa på! Det gav mig lite extra energi. Så jag vill uppmana alla att heja och uppmuntra andra cyklister, inte bara fräsa förbi. Det är
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:48Oj, nu kom jag på att jag igår ju faktiskt stoppade en cyklist som jag mötte för att fråga om vägen. Han hade världens fart och hade säkert gärna dundrat förbi mig men jag ropade "hej kan du hjälpa mig?" och det gjorde han så gärna så.
Söt så det förslår
Oj, nu kom jag på att jag igår ju faktiskt stoppade en cyklist som jag mötte för att fråga om vägen. Han hade världens fart och hade säkert gärna dundrat förbi mig men jag ropade "hej kan du hjälpa mig?" och det gjorde han så gärna så.
Söt så det förslår
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:51De var i LK igår.
De var i LK igår.
Quote from mårten jansson on 28 April 2008, 21:54Jag tycker iofs inte att jag får så mkt hälsningar men däremot är cyklisterna som cyklar förbi mig när jag stannat pga av något alltid hjälpsamma och frågar om jag behöver hjälp/verktyg osv..
Jag tycker iofs inte att jag får så mkt hälsningar men däremot är cyklisterna som cyklar förbi mig när jag stannat pga av något alltid hjälpsamma och frågar om jag behöver hjälp/verktyg osv..
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:55Äh, vem va det då?!?!
Äh, vem va det då?!?!
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 21:58Granlund? Många hjälpsamma i Mölndal CK.
Granlund? Många hjälpsamma i Mölndal CK.
Quote from Funbeat user on 28 April 2008, 22:18klart man hejar cyklar i stockholmstrakten
klart man hejar cyklar i stockholmstrakten
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2008, 22:28Ja, heter man Heinonen faller sig det väl naturligt!
Ja, heter man Heinonen faller sig det väl naturligt!