Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:13Äsch jag vet inte Åsa, men det är kanske det...prylarna som lockar...
Äsch jag vet inte Åsa, men det är kanske det...prylarna som lockar...
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 21:14Eftersom Olle inte lagt in nån geografi-funktion här undrar jag: Ligger Trollhättan i småland eller? Det kanske är lite snålt med hälsan därnere?
Eftersom Olle inte lagt in nån geografi-funktion här undrar jag: Ligger Trollhättan i småland eller? Det kanske är lite snålt med hälsan därnere?
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:16Hejar ALLTID men får inte alltid nåt tillbaka. Har inte räknat på det men det är säkert 2 på 10 som inte hejar.
Hejar ALLTID men får inte alltid nåt tillbaka. Har inte räknat på det men det är säkert 2 på 10 som inte hejar.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:16Nix pix... Visserligen cyklade jag till Småland förra helgen, men Trollhättan ligger i V-Götaland... 11 mil från småländska gränsen...
Nix pix... Visserligen cyklade jag till Småland förra helgen, men Trollhättan ligger i V-Götaland... 11 mil från småländska gränsen...
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:17Han drar i ditt ben Åsa. Han vet precis va Trollhättan är den token ;).
Han drar i ditt ben Åsa. Han vet precis va Trollhättan är den token ;).
Quote from Elias Engqvist on 26 April 2008, 21:19Grythyttan vet jag var det ligger däremot - jag skyller ALLT på Olle!
Grythyttan vet jag var det ligger däremot - jag skyller ALLT på Olle!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:20Hm... jasså... på det viset..
Cyklar du i Thn imorgon, Anne Mari? Har för mig jag läst nåt om det..
Hm... jasså... på det viset..
Cyklar du i Thn imorgon, Anne Mari? Har för mig jag läst nåt om det..
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:21Ah, nej Åsa det blev inte av för jag ska va ledarlärling på klubbens runda.
Ah, nej Åsa det blev inte av för jag ska va ledarlärling på klubbens runda.
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:23Ok.. va kul att vara ledarlärling.. Lycka till!!
Ok.. va kul att vara ledarlärling.. Lycka till!!
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 21:24Tack 😀
Tack 😀