Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningEtt planerat Göteborgsvarv?
You need to log in to create posts and topics.

hej:-) I maj är det dags, min första halvmara. Det ska bli jättespännande men även lite nervöst. Jag tränar på och har seedat 2 gånger (Skövde, Mantorp)för att kolla av formen. En halvmara är lite skillnad mot en mil. Jag tror att jag medvetet måste bestä

Stationerna räcker mer än väl, det är så tätt att man nästan inte hinner svälja sportdrycken innan man är framme vid nästa 😉
Inte riktigt kanske, men jag blir vattensjuk om jag dricker vid varje bord.

På Hisingen är det platt som en pannkaka, alltså ef

Men om det är första halvmaran så är chansen till presonligt rekord ändå väldigt stor! 😉

hahaha ja det är ju sant 🙂
Då är det ju egentligen bara att följa med strömmen och njuta av folkfesten 🙂

Tack för svar Annicka:-)
Jo jag hoppas att jag kan njuta....
(Är en otrolig tävlingsmänniska
,mot mig själv) Har ingen erfaren-
het om seeding tiderna är någorlunda
bra beräknade!?

Skrev ett blogginlägg inför Varvet i fjol, om mina tips.
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=155726

Tack Stefan, vad användbart:-) Måste säga att det är välskrivet med rolig ironi. Jag försöker lista ut vad som är mitt tempo. I Mantorp fick jag tiden 50.00 min. I Skövde 50.46. Jag ligger just nu efter skadan på ca 4,58-5,00 min/km när jag tar i på milen

En kanongenomgång Stefan! Bra skrivet!!

Hej Ztina

Du är välkommen att hänga med i en grupp som samlats runt begreppet "Göteborgsvarvet under två timmar" men ALLA är välkomna vare sig man har GV i kalendern eller sub2 som mål. Vi är ett gäng som har kul tillsammans här på FB och du kan säkert f

". En jobbig (enligt mig) 15 km runda på ca 5.15 min/km. Skulle 5.30 tempo kanske vara lagom? Vill så gärna under två timmar"

När jag skulle springa Kungsholmen runt körde jag några 15 km träningspass. Tror ett var i den farten och ett par lite långsamma