Quote from ellen olsson on 5 August 2008, 22:57Självklart har jag använt pulsbältet! Det är mycket viktigare för min träning än vad GPS:en är.
MotionBased använder jag inte.
Självklart har jag använt pulsbältet! Det är mycket viktigare för min träning än vad GPS:en är.
MotionBased använder jag inte.
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 06:56Jag har också fått ut åtminstone 10,5-11 timmar vandring i fjällen med pulsbälte med min 305:a. Det håller den för med fräsch batteri, men batterierna åldras ju tyvärr. 405:an har jag inte pressat ännu, men enligt uppgift ska den hålla 8 timmar mot 305:an
Jag har också fått ut åtminstone 10,5-11 timmar vandring i fjällen med pulsbälte med min 305:a. Det håller den för med fräsch batteri, men batterierna åldras ju tyvärr. 405:an har jag inte pressat ännu, men enligt uppgift ska den hålla 8 timmar mot 305:an
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 12:44Enligt Garmin.se: "Drifttid: 10 timmar vid normalt användande"
Ni har alltså använt den onormalt 😉
Enligt Garmin.se: "Drifttid: 10 timmar vid normalt användande"
Ni har alltså använt den onormalt 😉
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 21:58Nu har jag testat om FR405 loggar även under laddning. Svaret är JA.
Klockan visar dock bara GUI för laddningen under tiden.
Nu har jag testat om FR405 loggar även under laddning. Svaret är JA.
Klockan visar dock bara GUI för laddningen under tiden.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 07:23Kanon, då har man en möjlig lösning.
Tack för testen Andreas.
Kanon, då har man en möjlig lösning.
Tack för testen Andreas.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 09:34Tack för feedback. Man kan inte använda funktionerna eller?
Tack för feedback. Man kan inte använda funktionerna eller?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:23Nej inget mer visas än laddstapeln. Knapparnas och ramens funktion kopplas ur. När man slutar ladda går den tillbaka till den vy som var när laddningen påbörjades.
Tycker helt klart att det är B att det inte går att se något annat. Borde iaf inte hoppa u
Nej inget mer visas än laddstapeln. Knapparnas och ramens funktion kopplas ur. När man slutar ladda går den tillbaka till den vy som var när laddningen påbörjades.
Tycker helt klart att det är B att det inte går att se något annat. Borde iaf inte hoppa u
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:29Jag tycker det börjar bli dags för dem att göra en programuppdatering av GF405. Min ska skickas in nu i dagarna då min hänger sin konstant. Väldigt irriterande. Så där är en del barnsjukdomar kvar.
Jag tycker det börjar bli dags för dem att göra en programuppdatering av GF405. Min ska skickas in nu i dagarna då min hänger sin konstant. Väldigt irriterande. Så där är en del barnsjukdomar kvar.
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:42Det finns en skapligt ny uppgradering av firmware till 405:an. Som uppges fixa en del frysningsproblem. Har du den?
https://buy.garmin.com/shop/store/fr405update.jsp
Det finns en skapligt ny uppgradering av firmware till 405:an. Som uppges fixa en del frysningsproblem. Har du den?
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 13:54Är det någon som kör med den nya och vet att det funkar bra med program som SportTrack?
Är det någon som kör med den nya och vet att det funkar bra med program som SportTrack?