Quote from Christer Berg on 30 May 2010, 12:16Min kropp skriker efter onyttig mat när jag har varit ute och gåjoggat.
Något har stört alla kilon av lagrat späck, huh vad hemskt, kroppen kräver total överkonsumtion av fet mat för att återställa ordningen och gärna lägga på lite till.
Min kropp skriker efter onyttig mat när jag har varit ute och gåjoggat.
Något har stört alla kilon av lagrat späck, huh vad hemskt, kroppen kräver total överkonsumtion av fet mat för att återställa ordningen och gärna lägga på lite till.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 15:45Efter ett träningspass har man ju ökad förbränning i ett stort antal timmar så det är ju inte så märkligt att man då känner sig hungrig oftare, men att vräka i sig stora mängder tror jag inte på. Ät hellre normal portion, och komplettera med något nyttigt
Efter ett träningspass har man ju ökad förbränning i ett stort antal timmar så det är ju inte så märkligt att man då känner sig hungrig oftare, men att vräka i sig stora mängder tror jag inte på. Ät hellre normal portion, och komplettera med något nyttigt
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 17:47Efter intervall träning känner man sig aldrig hungrig. Det är bara efter lugna pass enorma hungern kommer 🙂 Väldigt konstigt.
Kroppen försöker väl att återställa balansen när man har sprungit ...
Efter intervall träning känner man sig aldrig hungrig. Det är bara efter lugna pass enorma hungern kommer 🙂 Väldigt konstigt.
Kroppen försöker väl att återställa balansen när man har sprungit ...
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:57Jag upplevera att hungern stegras efter att man löptränat. Upplever att det känns bättre om man snabbt efter passet får i sig något. Går det mer än 30 minuter är det kört, då går det knappt att bli mätt.
Jag upplevera att hungern stegras efter att man löptränat. Upplever att det känns bättre om man snabbt efter passet får i sig något. Går det mer än 30 minuter är det kört, då går det knappt att bli mätt.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 03:11Ja! Efter morgonens pass krävde kroppen en bastant amerikansk våffla med sylt och grädde, en biscuit med smör, en stor skål med melon, grape, apelsin, blåbär, björnbär, jordgubbar och yoghurt, kaffe samt två glas färskpressad apelsin-/grape-/tranbärsjos,
Ja! Efter morgonens pass krävde kroppen en bastant amerikansk våffla med sylt och grädde, en biscuit med smör, en stor skål med melon, grape, apelsin, blåbär, björnbär, jordgubbar och yoghurt, kaffe samt två glas färskpressad apelsin-/grape-/tranbärsjos,
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 10:41Mmmm, våfflor och fruktsallad. Nu blev jag hungrig, och jag har inte sprungit på en månad... 🙂
Mmmm, våfflor och fruktsallad. Nu blev jag hungrig, och jag har inte sprungit på en månad... 🙂
Quote from Pernilla Liljegren on 1 June 2010, 10:43Jag är också hungrig. Igen. Och hela tiden. Jag kan visst äta, men det svåra är om man vill bli av med ett par kilo. Extrem hunger och kaloriunderskott är en påfrestande ekvation att försöka lyckas med.
Jag är också hungrig. Igen. Och hela tiden. Jag kan visst äta, men det svåra är om man vill bli av med ett par kilo. Extrem hunger och kaloriunderskott är en påfrestande ekvation att försöka lyckas med.
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2010, 10:52Ja, igår efter ett långpass blev det ett paket bacon, 2 stekta ägg, 2 Bärry Yoguhrt, 1 drickyoghurt, drygt en halv liter resorb och c:a 1 liter apelsinjuice.
Ja, igår efter ett långpass blev det ett paket bacon, 2 stekta ägg, 2 Bärry Yoguhrt, 1 drickyoghurt, drygt en halv liter resorb och c:a 1 liter apelsinjuice.
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 14:08Måste testa långpass 😉 så man får en stor frukost 🙂
Måste testa långpass 😉 så man får en stor frukost 🙂
Quote from Funbeat user on 1 June 2010, 16:21Kör du det i en mixer och äter med sugrör?
Kör du det i en mixer och äter med sugrör?