Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 18:15Det är inte många lopp i Sverige där det inte är tillåtet i motionsklass. Kan knappt tänka mig något.
Det är inte många lopp i Sverige där det inte är tillåtet i motionsklass. Kan knappt tänka mig något.
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2009, 10:26I triathlon är det alltid förbjudet!
I triathlon är det alltid förbjudet!
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 20:38Borde vara det när man kutar på allmän icke avspärrad väg oxså.
Borde vara det när man kutar på allmän icke avspärrad väg oxså.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 01:56Fast då är det å andra sidan ganska självrensande....
Det är ganska knepigt att hävda att man hade rätt när man ligger under bilen med krossad skalle... (#)
Fast då är det å andra sidan ganska självrensande....
Det är ganska knepigt att hävda att man hade rätt när man ligger under bilen med krossad skalle... (#)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:19Håller med dig där Oscar typ att det är jättefarligt att vara HELT borta från allt det vanliga trafikljudet. Jag tycker själv på mindre vägar att det är djävligt svårt att höra om det kommer en eller två bilar bakifrån...e de en så håller man ju ut å när
Håller med dig där Oscar typ att det är jättefarligt att vara HELT borta från allt det vanliga trafikljudet. Jag tycker själv på mindre vägar att det är djävligt svårt att höra om det kommer en eller två bilar bakifrån...e de en så håller man ju ut å när
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:49Jag springer ofta inne i Stockholm och hade alltid musik i öronen tidigare. Nuförtiden är jag mer försiktig för jag var faktiskt ytterst nära att springa rakt in i en buss som kom körande en gång när jag hade hög musik i öronen i kombination med att jag v
Jag springer ofta inne i Stockholm och hade alltid musik i öronen tidigare. Nuförtiden är jag mer försiktig för jag var faktiskt ytterst nära att springa rakt in i en buss som kom körande en gång när jag hade hög musik i öronen i kombination med att jag v
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 00:28Jag stoppade för något år sedan en kvinna som visserligen inte sprang lopp men var på väg över gatan med pluggar i öronen och dånande musik och inte varken hörde eller såg en svängande ledbuss. Chauffören i den bussen hade dessutom blicken mer på fordonst
Jag stoppade för något år sedan en kvinna som visserligen inte sprang lopp men var på väg över gatan med pluggar i öronen och dånande musik och inte varken hörde eller såg en svängande ledbuss. Chauffören i den bussen hade dessutom blicken mer på fordonst
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 15:15De jag brukar åka med stämmer definitivt inte in på det där med stressigt i stan - smygande på grusväg. Snarare är det full gas på småvägarna så att man är tvungen att ha spypåsen tillhands och sen försiktigt i stan med alla sina cyklare, cyklister, över
De jag brukar åka med stämmer definitivt inte in på det där med stressigt i stan - smygande på grusväg. Snarare är det full gas på småvägarna så att man är tvungen att ha spypåsen tillhands och sen försiktigt i stan med alla sina cyklare, cyklister, över
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 19:21Vilken rolig fråga!
Men det är tillåtet tror jag.
Man får vara försiktig med bilar och fordon eftersom man kanske inte hör de bra.Det är på egen risk.
Vilken rolig fråga!
Men det är tillåtet tror jag.
Man får vara försiktig med bilar och fordon eftersom man kanske inte hör de bra.
Det är på egen risk.
Quote from Lars Ekegård on 29 April 2009, 21:23Brukar själv lyssna en del på ljudböcker både vid gång och cykelpendling och tycker att jag hör och kan uppmärksamma det mesta MEN det är ett antal som omkommer varje år direkt relaterat till hörlurar med musik, påkörda av bilar, bussar, cyklar och tåg.
Brukar själv lyssna en del på ljudböcker både vid gång och cykelpendling och tycker att jag hör och kan uppmärksamma det mesta MEN det är ett antal som omkommer varje år direkt relaterat till hörlurar med musik, påkörda av bilar, bussar, cyklar och tåg.