Quote from Funbeat user on 3 May 2009, 23:27Fast jag inte har ngn avancerad modell på pluggarna så hör jag faktiskt fåglarnas sång när jag har bägge i ... kan bero på att jag inte gillar alltför hög volym :/ men oftast har jag bara EN plugg i ETT öra, just för att jag vill vara säker på att höra va
Fast jag inte har ngn avancerad modell på pluggarna så hör jag faktiskt fåglarnas sång när jag har bägge i ... kan bero på att jag inte gillar alltför hög volym :/ men oftast har jag bara EN plugg i ETT öra, just för att jag vill vara säker på att höra va
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 00:02Lyssnar man på låg till medelhög volym och använder öppna hörlurar, dvs när det finns en öppning för ljud utifrån att komma in till örat genom hörluren, så tycker jag inte att mp3spelare på något sätt är farligt. Inte farligare än om man går och pratar me
Lyssnar man på låg till medelhög volym och använder öppna hörlurar, dvs när det finns en öppning för ljud utifrån att komma in till örat genom hörluren, så tycker jag inte att mp3spelare på något sätt är farligt. Inte farligare än om man går och pratar me
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 07:04Jag använder sådana här "in-ear" pluggar som sitter stadigt i öronen. De traditionerlla tallriksformade som brukar följa med spelare och mobiler är klipp värdelösa för mina örons form. Blir jag det minsta svett så ramlar de bara ur och det gör mig bara ar
Jag använder sådana här "in-ear" pluggar som sitter stadigt i öronen. De traditionerlla tallriksformade som brukar följa med spelare och mobiler är klipp värdelösa för mina örons form. Blir jag det minsta svett så ramlar de bara ur och det gör mig bara ar