Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningFör mycket?
You need to log in to create posts and topics.

Carina: Välkommen till Halmstad! 🙂 Ska du hit på semester? Jag sprang vid havet för första gången för några veckor sedan (innan jag åkte på semester och sedan var sjuk) och det var underbart! Sprang barfota längst ner i vattenbrynet och jag njöt verklig

Tack Jenny! Det ska verkligen bli nice att springa i vatten brynet eller Prins Bertil stigen. Är uppvuxen i Halmstad. Men inte bott där på 17 år. Men Har gått i vatten brynet miljoner gånger! Vilket är ett av det bästa jag vet. Spella ingen roll vilen års

Springer du en mil "lätt" tycker jag att du skall öka lite, kanske 12-14 km distans en dag i veckan och även lägga in fartlek på kanske 8 km en dag. Det + ett par pass med backe och intervaller i veckan är inte för mycket efter 4 månader. Du kommer även a

Nja Micke! tre pass löpning i veckan. Blir nog lite väl mycket för min del. Att springa är ju bara en bisak till min träning. Så jag hoppar nog över passet, där jag ska springa 12,14 km. Men backe köper jag. Vet att midnatts loppet består mycket av det!.

Vattenbryn.
Tänk på att inte springa bara åt ena hållet utan att vända o springa tillbaka också.
Vet iofs inte hur mycket stranden lutar i Halmstad,
Men i Åhus lutar den så pass att det känns i höften efter ett tag.
Kanske är bättre att springa liiite hög

Pia: visst lutar det även i Halmstad, en del iaf! Jag sprang en bit på stranden, vände och sprang tillbaka samma väg och det gick jättebra för höftena så det rekommenderar jag 🙂 Svalkande i vattnet också.

Pia! vilken tur att det inns folk som tänker för en. Visserligen hade jag tänkt att springa både fram och tillbaks. Men det där med lutningen hade jag ingen tanke på. blir bara SÅ ,när jag tänker på havet. Glömmer allt annat.

Lutar det inte så rinner havet upp på land!

Är det inte havsbotten då?

Det kallas översvämning!