Quote from Guest on 7 September 2012, 08:53Rätt kul om Paul Ryan, den amerikanske vicepresidentkandidaten, som ljög om sin tid på maran:
http://www.paulryantimecalculator.com/
Rätt kul om Paul Ryan, den amerikanske vicepresidentkandidaten, som ljög om sin tid på maran:
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:03Det är en bra start.
Det är en bra start.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:23Sånt här stärker mitt gamla krav på att alla politiker ska få redovisa vad de gör på milen före val.
Sånt här stärker mitt gamla krav på att alla politiker ska få redovisa vad de gör på milen före val.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:24Så de får en sak till att trassla in sig i? Hur gamla resultat skulle vara godkända?
Så de får en sak till att trassla in sig i? Hur gamla resultat skulle vara godkända?
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:27De ska ha ett verifierat resultat på kontrollmätt bana från den senaste 12-månadersperioden före valdagen. Det får gärna tryckas på valsedlarna också.
De ska ha ett verifierat resultat på kontrollmätt bana från den senaste 12-månadersperioden före valdagen. Det får gärna tryckas på valsedlarna också.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 09:46🙂 Störtskön länk!
🙂 Störtskön länk!
Quote from Lisa Bringhed on 7 September 2012, 11:00ROFL!!! 😀
ROFL!!! 😀
Quote from Lisa Bringhed on 7 September 2012, 11:08http://www.colbertnation.com/the-colbert-report-videos/418675/september-04-2012/paul-ryan-s-marathon-time-gaffe
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 18:43Hahahaha! 😀
Hahahaha! 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 22:08Innan Funbettan slog igenom så var vi ju ett antal löpare som häckade på puls.se. Där gällde ett tag "Beat Bush" där det gällde att slå hans tid på marathon, 3:44. Jag sprang i Stockholm med en tjej, Pia, som inte direkt gillade Bush och hon hade ett armb
Innan Funbettan slog igenom så var vi ju ett antal löpare som häckade på puls.se. Där gällde ett tag "Beat Bush" där det gällde att slå hans tid på marathon, 3:44. Jag sprang i Stockholm med en tjej, Pia, som inte direkt gillade Bush och hon hade ett armb