Quote from Guest on 9 February 2012, 09:39Så snart det blir snöfritt så hade jag tänkt komma igång med joggingen igen efter ett halvårs uppehåll.
Eftersom det är ett tag tills dess så hade jag tänkt träna kondition framför wii konsolen men jag slänger ut en fråga här bland alla erfarna löpare/jo
Så snart det blir snöfritt så hade jag tänkt komma igång med joggingen igen efter ett halvårs uppehåll.
Eftersom det är ett tag tills dess så hade jag tänkt träna kondition framför wii konsolen men jag slänger ut en fråga här bland alla erfarna löpare/jo
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 09:49Titta på http://www.sct.nu/
Träning sedan Övningar
Titta på http://www.sct.nu/
Träning sedan Övningar
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 13:22Köp en roddmaskin.
Köp en roddmaskin.
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 13:58Det allra bästa sättet att förbereda sig på att löpa i vår är förstås att springa redan nu. Vad stoppar dig, särskilt nu när temperaturen återfått vettet?
Skaffa broddar (en hundring på Claes Ohlsson) eller spring helt enkelt väldigt lugnt där det är plo
Det allra bästa sättet att förbereda sig på att löpa i vår är förstås att springa redan nu. Vad stoppar dig, särskilt nu när temperaturen återfått vettet?
Skaffa broddar (en hundring på Claes Ohlsson) eller spring helt enkelt väldigt lugnt där det är plo
Quote from Christer Berg on 9 February 2012, 14:24Problemet som sådant är att jag inte har vare sig skor för vinterjogg, broddar eller träningskläder avsedda för lägre temperaturer.
Och eftersom jag är mellan jobb och har en familj att försörja så blir det till att välja utgifterna (#)
Problemet som sådant är att jag inte har vare sig skor för vinterjogg, broddar eller träningskläder avsedda för lägre temperaturer.
Och eftersom jag är mellan jobb och har en familj att försörja så blir det till att välja utgifterna (#)
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 14:32Förr om åren fanns varken träningskläder eller broddar för löpning i kyla och eller halt väglag.
Vi slapp oroa oss för "onödiga" utgifter. 🙂
Men nog sprang vi. Ändå. 😉
Förr om åren fanns varken träningskläder eller broddar för löpning i kyla och eller halt väglag.
Vi slapp oroa oss för "onödiga" utgifter. 🙂
Men nog sprang vi. Ändå. 😉
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 14:47Titta över de träningskläder du har,ett underställ under vanliga thigts och en vindjacka,förstärk med en funktionstshirt och ev en buff i halsen + mössa/vantar så klarar du ganska många minusgrader galant!
Titta över de träningskläder du har,ett underställ under vanliga thigts och en vindjacka,förstärk med en funktionstshirt och ev en buff i halsen + mössa/vantar så klarar du ganska många minusgrader galant!
Quote from Christer Berg on 9 February 2012, 14:53Är just avsaknad av underställ som ställer till det. Vindbyxor och vindjacka är väl inte de bästa men de finns.
Vad jag egentligen är rädd för är att min gamla ansträningsastma som ÄLSKAR kyla ska hoppa fram och bita mig i baken om jag ger mig ut för tid
Är just avsaknad av underställ som ställer till det. Vindbyxor och vindjacka är väl inte de bästa men de finns.
Vad jag egentligen är rädd för är att min gamla ansträningsastma som ÄLSKAR kyla ska hoppa fram och bita mig i baken om jag ger mig ut för tid
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 15:04Du kan alltid köra core övningar + streching för att öka styrka och smidighet.
Finns massor av träningsprogram, tips om du söker här eller på nätet, så jag skriver inte ner några program. Du kan kolla på min träningskalender på det REHAB program jag kör
Du kan alltid köra core övningar + streching för att öka styrka och smidighet.
Finns massor av träningsprogram, tips om du söker här eller på nätet, så jag skriver inte ner några program. Du kan kolla på min träningskalender på det REHAB program jag kör
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 15:07Ta fram en mjuk madrass och kör lite "springa på stället". Garanterat billigt.
Ta fram en mjuk madrass och kör lite "springa på stället". Garanterat billigt.