Quote from Bjarne Lewin on 10 February 2012, 08:31Jag gillar din inställning Christer 😀
Promenader gör jättemmycket nytta för hälsan. Jag tror också att de gör nytta för att träna upp leder, ligament och skelett. Att göra långa promenader minskar också risken för att sinnesstämningen kan sjunka. Långa
Jag gillar din inställning Christer 😀
Promenader gör jättemmycket nytta för hälsan. Jag tror också att de gör nytta för att träna upp leder, ligament och skelett. Att göra långa promenader minskar också risken för att sinnesstämningen kan sjunka. Långa
Quote from Funbeat user on 10 February 2012, 17:14Kom igen nu Christian, leta upp det du har i syntetväg och prova lite lätt jogg!
Kom igen nu Christian, leta upp det du har i syntetväg och prova lite lätt jogg!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 00:23Kettlebell kanske? tränar hela kroppen och har du två olika vikter så kan du träna både uthållighet, styrka och kondition. Tex 12 och 16kg. Om det nu är så att det är kylan som sätter stopp för löpningen. Väldigt tidseffektivt med. Har tränat med det i om
Kettlebell kanske? tränar hela kroppen och har du två olika vikter så kan du träna både uthållighet, styrka och kondition. Tex 12 och 16kg. Om det nu är så att det är kylan som sätter stopp för löpningen. Väldigt tidseffektivt med. Har tränat med det i om
Quote from Christer Berg on 12 February 2012, 16:17Sporrad av era kommentarer och uppmuntrad av lite bättre temperaturer ute så bestämde jag mig för att testa att gåjogga lite idag.
Gick över förväntan måste jag säga. Var lite svalt till att börja med men det löste sig när gåjogg intervallerna började av
Sporrad av era kommentarer och uppmuntrad av lite bättre temperaturer ute så bestämde jag mig för att testa att gåjogga lite idag.
Gick över förväntan måste jag säga. Var lite svalt till att börja med men det löste sig när gåjogg intervallerna började av
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 16:24Bra jobbat!! 🙂
Bra jobbat!! 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 12 February 2012, 17:52Bra Christian! Det är SÅ en slipsten ska dras!
Äsch, såna "undersökningar" ska Du ta med en stor nypa salt. Visst, det är skönt, underlättar och kan vara kul med nymodigheter, men man får komma ihåg att folk har sprungit i alla tider utan särskilda IceBu
Bra Christian! Det är SÅ en slipsten ska dras!
Äsch, såna "undersökningar" ska Du ta med en stor nypa salt. Visst, det är skönt, underlättar och kan vara kul med nymodigheter, men man får komma ihåg att folk har sprungit i alla tider utan särskilda IceBu
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 11:08Kul att det blev en framgångsrik testtur! Och fördelen med säsongen, ur klädsynpunkt, är att väldigt få andra löpare är ute och "stajlar", så det är ingen som märker om man ser ut som en kasse skridskor... 😉
Lite andra träningsaktiviteter, typ wii-worko
Kul att det blev en framgångsrik testtur! Och fördelen med säsongen, ur klädsynpunkt, är att väldigt få andra löpare är ute och "stajlar", så det är ingen som märker om man ser ut som en kasse skridskor... 😉
Lite andra träningsaktiviteter, typ wii-worko
Quote from Christer Berg on 14 February 2012, 13:22Andra joggingpasset på vinterväglag.
Några grader minus idag. Gick ut i ett mycket lugnare tempo och efter uppvärmningen så joggade jag kontinuerligt i 12 minuter men hade lite kvar att ge.
Joggade så sakta att pulsklockan tyckte att jag skulle öka tempo
Andra joggingpasset på vinterväglag.
Några grader minus idag. Gick ut i ett mycket lugnare tempo och efter uppvärmningen så joggade jag kontinuerligt i 12 minuter men hade lite kvar att ge.
Joggade så sakta att pulsklockan tyckte att jag skulle öka tempo
Quote from Funbeat user on 14 February 2012, 13:56Härligt jobbat Christian! (t+)
Roligt att se att du kommit igång så fint, hoppas du kan fortsätta springa och tycka att det är skönt och kul!Om jag får vara lite tråkig också: tänk inte för mycket på att samla kilometrar eller minuter, utan se till att
Härligt jobbat Christian! (t+)
Roligt att se att du kommit igång så fint, hoppas du kan fortsätta springa och tycka att det är skönt och kul!
Om jag får vara lite tråkig också: tänk inte för mycket på att samla kilometrar eller minuter, utan se till att
Quote from Bjarne Lewin on 14 February 2012, 21:44Grattis Christian! Det är roligt att läsa om dina framsteg 😀
Ha inte för brottom bara. Jag vet inte hur mycket just du kan öka per vecka, det beror på hur tålig just din kropp är.
Men kul är det 🙂
Grattis Christian! Det är roligt att läsa om dina framsteg 😀
Ha inte för brottom bara. Jag vet inte hur mycket just du kan öka per vecka, det beror på hur tålig just din kropp är.
Men kul är det 🙂