Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Varför inte 4 killar...? Hade det varit 4 tjejer så tror jag inte att någon hade kommenterat det...

Jodå, jag bl. a.

Katjing, men jag är inte säker på det.

Fick faktura för specialnummret av outside idag, dock så var sista inbetalningsdatum igår! ?hm svårt att fixa.
Men det tråkigaste av allt är den andra fakturan på 269kr som oxå skulle betalas igår, men frågan är för vad?
Jag har ju bara beställt specialnu

Det var samma visa förra gången, betala bara de 69 direkt så blir det bra.

Det borde ju fundera på att skriva lite bättre, som ett erbjudande på den andra fakturan, tycker man.

Så är det ofta. Inbetalningskort för det man köpt och så ett erbjudande att börja prenumerera. Kolla längst upp (till höger tror jag det var) så ser du att det ena är något du beställt, och det andra ett erbjudande.

hmmm, jag har inte fått ngt, kan iof bero på att jag huserar i Schweiz... *väntar*

Som så riktigt redan konstaterats är det en faktura på den beställda tidningen + ett (ganska generöst faktiskt) _erbjudande_ om man skulle vilja passa på att få lite fler Outside till bra pris.

Men det verkar ha gått galet med betalningsdatumet och/eller

Det där med faktureringsdatumet får mig att undra om Outside har samma ursprung som Utemagasinet?

Hade en prenumeration på den sistnämnda som löpte ut i april månad, men varje nyår och framåt började fakturor och påminnelser om ny prenumeration att rinna

Nu har jag kollat upp vad som hänt.
Fakturorna har trillat ut för tidigt och med fel förfallodatum, riktigt varför forskas det fortfarande kring. Kort sagt har någon klantat sig.

Till de som redan fått faktura: ni kan lugnt vänta en månad med betalningen