Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Problemet löst! Betala bara 69kr och skippa den andra fakturan.
MEN:
Då jag mycket precist bara beställt ett special nummer av tidningen outside blir jag irriterad av att 2 fakturor dyker upp, en som väntat på 69kr, och en oväntad på 269kr
Och i brevet e

Det har blivit förvirrande fel, vi är ledsna för det.

Avsikten var att det skulle vara en faktura (69kr) och ett (tydligt markerat) alternativerbjudande (269kr) för den som så önskar.

Nu verkar det som att vissa fakturor ramlat med a) fel förfallodatum

Det här med flera fakturor med "erbjudande om prenumeration" körde Outside med även förra året som sagt. Inte bara ett "erbjudande" har dykt upp utan liknande fakturor har med jämna mellanrum kommit under förra året. Fasligt irriterande och dessutom känns

Oj,
Det verkar som att det finns mer att undersöka här.

Anna kontakta gärna mig så får jag höra vad som hänt (skicka ett pm om du vill ta det privat). Jag är mycket intresserad av din feedback kring detta.

Jag kan försäkra att vi vill göra det rätta oc

Fick nya Outside Träning idag.
Blir kul att kolla i den efter träningen ikväll.
Jag hoppas innehållet är lika spännande som det verkar när jag läser rubrikerna på omslaget.

jag fick den i förra veckan. Kul med en klubbkompis på förstasidan! Och den där pryldiskussionen känner jag också igen på nåt sätt 😉

Jag fick också min förra veckan. Det var jätteroligt att läsa prylsidan. Stina Boxvin var med flera gånger. Undrar om någon tror att jag heter det på riktigt 🙂

Det var också superkul med doldisreportaget!

Box-vin? Är det sådant vin som man blir sugen på slagsmål av?

Jag slåss bara mot demoner, med eller utan (box)vin innanför västen.

Jag älskar tester så jag kastade mig över testet som var med - det gick väl bra fram till delen styrka...

Är den delen verkligen anpassad för kvinnor?

Bänkpress för mig (om jag räknat rätt) är 50kg - hur ska jag som kvinna fixa det?

Benböj med min ege