Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 10:57Ryan kämpa på.
52 sek på 50 meter i maxtempo...det där kommer att ändra sig ganska så snart tror jag. Du har redan lärt kroppen att simma bra en gång...det kommer tillbaka snart. En axelskada kan ju hämma simning en del 😉
Ryan kämpa på.
52 sek på 50 meter i maxtempo...det där kommer att ändra sig ganska så snart tror jag. Du har redan lärt kroppen att simma bra en gång...det kommer tillbaka snart. En axelskada kan ju hämma simning en del 😉
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 11:21Finns ingen anledning att gå i polemik med någon som redan bestämt sig.
Finns ingen anledning att gå i polemik med någon som redan bestämt sig.
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 11:42Anders du kanske hade ett världsomvändande bra argument och då är det inte värre än att jag kan ändra uppfattning. Eller så kan det vara så att jag fått allt om bakfoten och bara tro mig har förstått. Men just nu tänker jag inte go with the flow
Anders du kanske hade ett världsomvändande bra argument och då är det inte värre än att jag kan ändra uppfattning. Eller så kan det vara så att jag fått allt om bakfoten och bara tro mig har förstått. Men just nu tänker jag inte go with the flow
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 12:08Dina barn kan råka ut för väldigt mycket annat än de tragiska sjukdomar du räknar upp.
T.ex., om jag reser utomlands med familjen till, låt säga Thailand, och grabben skadar sig, och han behöver kvalificerad vård akut på plats och specialflyg hem. Hur ska
Dina barn kan råka ut för väldigt mycket annat än de tragiska sjukdomar du räknar upp.
T.ex., om jag reser utomlands med familjen till, låt säga Thailand, och grabben skadar sig, och han behöver kvalificerad vård akut på plats och specialflyg hem. Hur ska
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 12:26Förstår Anders. Bra då att det finns försäkringar som täcker upp för sådant för dom som vill ha och behöver det. Jag är inte en av dom av olika anledningar.
Många verkar dock ha allt för stor tilltro till försäkringsbolagen, bara för att jag har en försäk
Förstår Anders. Bra då att det finns försäkringar som täcker upp för sådant för dom som vill ha och behöver det. Jag är inte en av dom av olika anledningar.
Många verkar dock ha allt för stor tilltro till försäkringsbolagen, bara för att jag har en försäk