Quote from Fredric Lagerström on 30 October 2008, 20:57Jag vet inte men ungarna på bilden verkar hålla på med att blåsa upp en dinge, ett räddnings flýtetyg?? Alltid bra tror jag att öva sådant inne vid fasta land.
Imorgon är det halloween. Vi ska klä ut oss på jobbet. Jag ska vara vampyr tänkte jag, desvär
Jag vet inte men ungarna på bilden verkar hålla på med att blåsa upp en dinge, ett räddnings flýtetyg?? Alltid bra tror jag att öva sådant inne vid fasta land.
Imorgon är det halloween. Vi ska klä ut oss på jobbet. Jag ska vara vampyr tänkte jag, desvär
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 21:02Varulvar å kaniner är väl som folk är mest: kissnödiga efter för mycket kaffe?
Varulvar å kaniner är väl som folk är mest: kissnödiga efter för mycket kaffe?
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 22:07"Gjort DET två gånger". Tittat på Bolibompa? Haft bolibompasex?
"Gjort DET två gånger". Tittat på Bolibompa? Haft bolibompasex?
Quote from Lotta Lindström on 30 October 2008, 22:16Gjort barn två gånger tror jag 🙂
Gjort barn två gånger tror jag 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 22:18Prisa Bollibompa.... (t+)
Bolibompa timmen gav en del bolibompasex.
På den tiden man va 2. 😉
Prisa Bollibompa.... (t+)
Bolibompa timmen gav en del bolibompasex.
På den tiden man va 2. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2008, 22:26Haha, jag somnade alltid under bolibompa, enda tiden klonen var lugn.
Haha, jag somnade alltid under bolibompa, enda tiden klonen var lugn.
Quote from Funbeat user on 30 October 2008, 22:29Det är alltså ingen slump att Bolibompa är sex...
Det är alltså ingen slump att Bolibompa är sex...
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 08:38Bolibompa är kl sex
Vuxenbolibompa är vid midnatt på en filmkanal
Bolibompa är kl sex
Vuxenbolibompa är vid midnatt på en filmkanal
Quote from Jan Lundquist on 31 October 2008, 08:44Möjligt.. men då sover småbarnsföräldrar sedan länge för att de ska orka med barnen som vaknar tidigt.
Möjligt.. men då sover småbarnsföräldrar sedan länge för att de ska orka med barnen som vaknar tidigt.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 12:20Sova är en överreklamerad fritidsaktivitet!
Sova är en överreklamerad fritidsaktivitet!