Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2008, 12:32Alla behöver sömn. Eller är du en sån där powernappare Magnus? Är du lika snabb och effektiv på livets alla områden?
Alla behöver sömn. Eller är du en sån där powernappare Magnus? Är du lika snabb och effektiv på livets alla områden?
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 12:385 timmar varje natt är lagom, sen sover jag ut varaje lördag...festar till det med 8 timmar sömn!
😀
5 timmar varje natt är lagom, sen sover jag ut varaje lördag...festar till det med 8 timmar sömn!
😀
Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2008, 12:54Slarver 😉
Slarver 😉
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 15:37😀 visst är man slö!
😀 visst är man slö!
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 19:34För att återgå till rubriken på tråden så kan jag bara säga: Ser inga fördelar alls, just nu.
För att återgå till rubriken på tråden så kan jag bara säga: Ser inga fördelar alls, just nu.
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 19:40Får nog hålla med Helena... Om det finns fördelar, så inte är de många inte! När de med sambo börjar gnälla om än det en, än det andra som sambo gör (eller inte gör, som det oftast handlar om!) så kan man uppskatta singelskapet en kort stund, men i övrigt
Får nog hålla med Helena... Om det finns fördelar, så inte är de många inte! När de med sambo börjar gnälla om än det en, än det andra som sambo gör (eller inte gör, som det oftast handlar om!) så kan man uppskatta singelskapet en kort stund, men i övrigt
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 19:40Helena = bitter
Helena = bitter
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 19:48Och utan att själv låta allt för bitter, att vara singel är ibland som att vara på ett nöjesfält där allt är stängt.
Och utan att själv låta allt för bitter, att vara singel är ibland som att vara på ett nöjesfält där allt är stängt.
Quote from Rasmus Olsson on 3 November 2008, 19:55Håller med Helena och Berit. Finns inga fördelar alls.
Så... ska vi göra nåt åt saken nudå?
Håller med Helena och Berit. Finns inga fördelar alls.
Så... ska vi göra nåt åt saken nudå?
Quote from Funbeat user on 3 November 2008, 19:59Vi fyra träffas i kopulationskammaren om två timmar, OK?
Medtag egen barnolja/handkräm efter behov.
Vi fyra träffas i kopulationskammaren om två timmar, OK?
Medtag egen barnolja/handkräm efter behov.