Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är nog inne på Carinas linje. Det är bäst att njuta av fördelarna av det man för tillfället har. Rätt som det är kommer någon in i ens liv med nackdelar!

Bra liknelse Peter N! Jag står i kön utanför, det för säsongen stängda nöjesfältet.. 😉

Jag håller med Carina. Njut av livet i den fas det är för stunden! Finns så otroligt mycket skoj att göra. Trivs man inte med sig själv så har jag svårt att se att någon annan skulle trivas med en.

Beror lite på hur brett man menar "att vara singel". Om det är en allmän beskrivning av hela ens liv - kärleksliv såväl som jobb, träning osv, eller om det menas enbart just förhållandestatusen.

När jag tänker på det upplever jag det som att det oftast

Äh...va tusan ta er i kragen!

Antingen är glaset halvfullt eller....

M

Ok, den halvfulla versionen då 😉 Det suger att vara singel, men resten av livet är iallafall härligt!

Men men... här sitter vi flera singlar som inte vill vara det. Ska vi inte göra nåt åt det?

Bra förslag. Alla ni singlar - para ihop er för en vecka. Därefter kommer ni kunna lista massor med fördelar med att gå tillbaka till singellivet. (skrivet av någon som strax firar sin 14:e bröllopsdag).

Micke, du lät inte alls bitter!

>Alla ni singlar - para ihop er för en vecka

Du får det att låta så enkelt 🙁