Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 15:51sprida virtuella möss?
det låter som något för SmittskyddsInstitutet de, passa dig Bruse.
sprida virtuella möss?
det låter som något för SmittskyddsInstitutet de, passa dig Bruse.
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 15:56Sprida möss? Nu förstår jag inte.
Sprida möss? Nu förstår jag inte.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:28Det finns väl massor med fördelar med att vara singel! Ingen klagar på om man pluggar/jobbar mycket eller att man tränar mycket eller surfar mycket eller vad det nu kan vara. Man får göra vad man vill med sin tid.
Det finns väl massor med fördelar med att vara singel! Ingen klagar på om man pluggar/jobbar mycket eller att man tränar mycket eller surfar mycket eller vad det nu kan vara. Man får göra vad man vill med sin tid.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 16:54Joodå du vet. Inga vita möss i brevlådan, det är ingeeen bra idé. Åsså skrev du nåt om nån som blev arg för du klottrade i bloggen och då fick jag för mig att nu var du och lämnade vita möss i bloggen. Ska det va så svårt att förstå?!!
Joodå du vet. Inga vita möss i brevlådan, det är ingeeen bra idé. Åsså skrev du nåt om nån som blev arg för du klottrade i bloggen och då fick jag för mig att nu var du och lämnade vita möss i bloggen. Ska det va så svårt att förstå?!!
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 18:04Carina: vita mössor? Jag har bara svarta mössor.
Carina: vita mössor? Jag har bara svarta mössor.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 18:20Suck, män. Det är så svårt att kommunicera 😉 😉
Suck, män. Det är så svårt att kommunicera 😉 😉
Quote from Rasmus Olsson on 4 November 2008, 18:21Kommunicera är skitlätt. Det är just frånvaron av kommunikation som är svår. Sjung ut Carina. Vad vill du.
Kommunicera är skitlätt. Det är just frånvaron av kommunikation som är svår. Sjung ut Carina. Vad vill du.
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 18:58Det bästa med att vara singel är att man kan resa själv hur ofta man vill och var man vill och träffa massa nya människor. Det har jag gjort flera gånger:-) Men nu har jag gjort det så många gånger att jag gärna kan ha en man med mig som bär väskan...
Det bästa med att vara singel är att man kan resa själv hur ofta man vill och var man vill och träffa massa nya människor. Det har jag gjort flera gånger:-) Men nu har jag gjort det så många gånger att jag gärna kan ha en man med mig som bär väskan...
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 19:44Har lyckats släpa mig till "burken". Puh! Vill gnälla lite som man gör när pulsen är under marathonfart, snoret rinner, baklyse på, yrslig värre, 38.8° och kan knappt prata. Fördelen med att vara singel för mig, är att NI finns. Tack!
Har lyckats släpa mig till "burken". Puh! Vill gnälla lite som man gör när pulsen är under marathonfart, snoret rinner, baklyse på, yrslig värre, 38.8° och kan knappt prata. Fördelen med att vara singel för mig, är att NI finns. Tack!
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 20:01Ja precis du har ju oss! Damer e bara dyra i drift, det här bli bättre. Å det bästa på dig det bara måste vara din hund!! Vilken sötnos (L)
Ja precis du har ju oss! Damer e bara dyra i drift, det här bli bättre. Å det bästa på dig det bara måste vara din hund!! Vilken sötnos (L)